|
|||
|
|||
als je nog deuren zoekt, ik heb er nog staan. ik geloof zelfs in hetzelfde kleur
|
|
|||
|
|||
Fantastisch ! ik zoek nog een deur
Pb is onderweg |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wat een hok zeg
|
|
|||
|
|||
dank u dank u
ik ben beetje sneu.. geen enkel bedrijfje kan me eens schroefset leveren |
|
|||
|
|||
Waarom niet?
|
|||
|
|||
Ze gaven niet veel informatie vrij
Quote:
|
|
||||
|
||||
intrax levert het wel, fk ook wel, kw ook wel
|
|||
|
|||
dankje voor de tip, heb ze een mailtje gestuurd
Heb iets gevonden en conclusie getrokken, Königsport it will be Last edited by marcel #2 : 01-03-2010 at 11:40. |
|
||||
|
||||
Een mooie Derby heb je
|
|
|||
|
|||
Vandaag maar even voor apk heen gebracht, de keurmeester stond al nee te schudden toen ik er aan kwam rijden
-Wiellager rechts achter -Knipperlicht links voor -Handrem -Roestschade bij krikpunt -Benzine lekkage bij carb -CO afstellen Heb nu tijd zat, kan er nu mooi mee bezig gaan |
|
|||
|
|||
das bagger. Dat wordt sleutelen en lassen. Nou succes gr andy
|
|||
|
|||
De auto is helemaal gestript en staat nu om bokjes klaar om gelast te worden
Had voor de fun het interieur er uit gehaald en ben gaan prikken in de bodem. Kon het beter niet doen want elke prik die ik deed ging er dwars door heen. Let the games begin |
|
|||
|
|||
ik heb nog een polo 1 voor onderdelen staan mocht je wat over willen nemen voor weinig. En wil je nieuw staal kijk dan bij arta parts emmen die heeft nog slaat werk. Gr andy. Pm maar als je iets zoekt gr
|
||||
|
||||
Wat een stoer apparaat!
Blijft mooi dit model! heb je hem toevallig aangeschaft een beetje 'in de buurt'? |
|
||||
|
||||
JAmmer van je bodem..... komt wel vaker voor helaas.
Bodem delen ga je alleen niet bij arta parts vinden. Bodem van een polo 2 is een heel eind het zelfde dus eventueel een polo 2 sloper er bij halen met harde bodem . Wel weer heen hoop gedoe. Of je moet een goeie plaatwerker zijn of kennen die zelf mooie stukken kan zetten. Succes iniedergeval!
|
|||
|
|||
ik heb nog nieuwe bodemplaten liggen
|
|
|||
|
|||
Dankje wel heren voor de tips !
@Stiem , nee deze komt uit oosten van het land. Ik ga eerst kijkje nemen bij Reinders autobedrijf in Emmen. Menig keer werd ik door verwezen naar dit bedrijf. |
|
||||
|
||||
Hebben ze daar ook plaatwerk dan? Dacht dat hij vooral handelde in oudere auto`s.
In ospel staat ook nog een polo 1, een heel eind kaal geplukt maar de carosserrie is nog kei hard op 1 dorpel na waar een deuk in zit...
|
|||
|
|||
Ik had vorige week gebeld en ze hadden nog een polo 1 staan, dus maar eens een kijkje nemen.
Heb je een linkje of adresje van de auto ? |