|
||||
|
||||
Vandaag alles los gehad en motor gesmeerd, gaat weer heerlijk soepel nu. Wel een rotklus om dat ding uit elkaar te halen zeg, is er niet echt voor gemaakt geloof ik...
|
||||
|
||||
Even dit topic gebruiken...
Gezien mijn caddy een defecte ventalatiemotor had (ook de spreekwoordelijke schreeuwende vogel die er in zat) heb ik deze vervangen daar wd40 niet meer hielp. Dus andere motor er in, langs het schutbord uitgenomen en andere er in Ik had, voor vervanging, de indruk dat de weerstand erg heet werd. Dacht dat dit te maken had met de defecte motor. Nu loopt alles terug perfect, maar de weerstand wordt even heet... Met heet wil ik zeggen mt moeite nog vast te houden na 2 minuutjes ventilator gebruiken... Is dit normaal? Last edited by dubster.be : 07-04-2015 at 12:03. |
|
||||
|
||||
Klinkt als volkomen normaal gedrag die horen vrij warm te worden, vandaar het metalen beugeltje ook...
|
||||
|
||||
Klopt, ze worden zo heet dat je ze niet vast kunt pakken
|
||||
|
||||
Mooi zo, thanks!!!
|
|
|||
|
|||
ventilator kachelmotor
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum dus bij deze kleine voorstelling. Heb sinds een half jaar een golf 1 cabrio gekocht van 1987. Er zit al een nieuw dakje op, wat spuitwerk hier en daar, en nu klaar voor de zomer :-) Heb gisteren mijn kachelmotor uitgehaald en opgengedaan om te vervangen. De 2e hands die ik kocht is wel groter dan diegene ik eruit haalde, en dus past niet meer in de plastic behuizing. Weten jullie of er dus effectief verschillende maten bestaan voor de ventilator? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groeten Stijn |
|
||||
|
||||
er zijn 2 types.
auto's met airco en zonder airco.