|
||||
|
||||
hehehehe, dat weet ik
Beter als die standaard stalen shit wielen
|
||||
|
||||
btw, als ie klaar is staat ie als het goed is ook wat rechter, zeker 15kg miner aan de achterkant
|
||||
|
||||
ik vind hem steeds leuker worden marco, die matte 2
|
|||
|
|||
dit is de mijne sinds enkele maanden
|
|
||||
|
||||
Dit is de mijne al jaren tijd voor vernieuwing denk ik:
|
||||
|
||||
Quote:
Show us more! :P
|
||||
|
||||
Quote:
Vernieuwing?? Nergens voor nodig toch? Welke verlagingsset zit er onder op deze foto?
|
||||
|
||||
Quote:
Damn.. idd.. show us more of that... 8)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
FMA, als ie weer klaar is komt er een nieuwe foto, ziet er inmiddels alweer ietsje anders uit
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
een jetta 1 met RSL's, phat!
marco ik wacht vol smacht op foto's dan
|
|||
|
|||
Keej mijn golfie ook maar ff
Bovenste foto is hoe ik em kocht en onderste issie nu en ben nog lang nie klaar is een gti 8v 1800 |
|
||||
|
||||
Quote:
Lager!!! wat ga je er verder nog mee doen?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
hier de mijne
|
||||
|
||||
Hey Maurice,
Staat die van jou te koop op marktplaats? Gr. Marnix.
|
||||
|
||||
yep, alleen als jij het goed vindt
ik maak veel km's dus ik zoek een TDI
|
||||
|
||||
ik dan ook maar ff
|
||||
|
||||
Quote:
Wat ik er verder nog aan wil doen is het volgende, - Proberen om aan witte knipperlichten te komen - Proberen om aan nieuwe bumpers te komen, en de trekhaak er onderuit - proberen om aan een compleet setje lijsten te komen - Een spuitbeurtje zou geen overbodige luxe zijn - wil nog een keer van die klapraampjes voorin - Multi Funktions Anzeige (MFA) weer helemaal in orde zien te krijgen - Gereviseerde motor erin wel eentje die erin hoort (1.8 DX Inspuit) - Ik wou hem voor nog iets verlagen, maar dat zal er wel niet van komen want mijn uitlaat is binnen 2 weken al gescheurd bij de flens omdat ik over de grond heen ga! EN hij lijkt nog veel te hoog :neenee: Maar ik ben nog student en dus zal het allemaal niet zo vlot gaan, en zo'n oude auto kost toch nog aardig wat in onderhoud. Maareuh..... wat ben jij allemaal nog van plan om eraan te doen :woow: |
|
||||
|
||||
PM chrispy ff, die heeft witte knippers en misschien wil hij er wel vanaf
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip