|
||||
|
||||
hey,
het was een geslaagde dag vandaag. gelukkig een leuke opkomst ondanks het weer wat ze voorspeld hadden. het was inderdaad goed koud maar met de mac om de hoek ging het wel. even lekker opwarmen en dan weer naar buiten. alleen jammer dat er een paar van die modelbouw auto's bij kwamen staan met een jammerauto's. voor de rest was het wel gezellig. groeten eddy
|
|||
|
|||
ik had nog nooit een "getunede" hyundai ??excel?? gezien
|
||||
|
||||
Was inderdaad een dikke hyundai excel hahahah
Amai wat kunnen mensen hun auto toch heel erg verreno'eren (misbruiken?) om het maar ff op zn Limburgs te houden
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is misschien maar goed ook, want leek nergens op (was een Lantra trouwens ) Maar goed, die gasten zijn ook trots op hun bolides dus iedereen maar in zijn waarde laten. Verder hebben wij ons goed geamuseerd en voor de tijd van het jaar een goeie opkomst Gr. Roger vwclubparkstad
|
|||
|
|||
Ach, zo'n rijstbak met samurai bumpers heeft ook zijn charmes
|
|||
|
|||
we kwame tege 2 uur aankachele maar toen was t inderdaad al erg leeg, foto's zien dr wel goed uit:p
|
|
||||
|
||||
Het was leuk zo nieuwjaars borrel
en leuke Prijs ook nog tot de vollendjaar. Groetjes Fai http://www.vr6clubholland.nl/forum/..._vehicle&VID=42 Last edited by VR6 Sharan : 10-01-2010 at 21:26. |
|
||||
|
||||
Jammer dat vooramelijk de 'ricers' zijn blijven hangen.
Er was genoeg leuks te zien dat wel de moeite waard was. Anyway, bij deze een paar foto's die ik gemaakt heb. Ik was aan de late kant dus heb lang niet alle auto's gezien of op de foto staan.
|
||||
|
||||
Zijn er nog meer foto's gemaakt?
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
mis je dan nog auto's?
|
||||
|
||||
Hahaha nee maar misschien zijn er nog meerdere foto's gemaakt, altijd fijn toch?
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Heb meer mensen foto's zien maken! wie heeft foto's van onze Duitse herder gemaakt? Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
Hele mooie auto...
|
||||
|
||||
Ook een heel mooie foto, zie nu net dat je Amsterdam bij je locatie hebt staan. Je gaat me toch niet vertellen dat je vandaar naar hier bent gekomen he??
Anders diep diep respect voor je. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
alleen nog een paar van de terugweg, scraping door het bos met Funky's aircooled
|
|
|||
|
|||
Quote:
dat was mij maar was een beetje een zit staande hond geworden
|
||||
|
||||
Quote:
oke!!! Waar blijft de rest van de foto's heren!!! Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
WOW wat een prachtige auto! Maar misschien had ik em even kunnen wassen ja... Anyway.. ik vond het ondanks de kou geslaagd en erg leuk om eens wat andere waggies te bewonderen... In het voorjaar maar weer een nieuwe meet doen.. denk dat men dan ook wel wat langer blijft hangen.
|
||||
|
||||
Quote:
gaaf... erg romantisch plaatje eigenlijk. Kun je zo een ansichtkaartje van maken
|
||||
|
||||
2 mennekes in een kever schrapen met angstzweet door het bos.....mmm weet niet of ik dat zo romantisch vond ......
Ivo, thanks voor t meerijden, was gezellig, de platte peperkoek nog opgegeten? Al met al een gezellige middag, kopje koffie bij de Mac ontdooide lekker! |