|
||||
|
||||
Afgelopen zondag samen met het altijd gezellige VW Team Arnhem naar Rosmalen gereden voor mijn eerste air cooled meet.
Ik moet zeggen er geslaagd en een super sfeer. Het weer viel ook reuze mee , was erg goed te rijden . Een ding weet ik zeker dit was niet de laatste. ( ik gheb heb) Hier de foto's En als je het mij vraagt de dikste die er stond , echt top |
|
||||
|
||||
Deze gasten waren voor mij de absolute bikkels!
Ik rijd zelf ook wel eens open met de cabrio, ook in de vorst, maar op de snelweg zonder voorruit. Nee dan ben je een held! P.S. kan er eens iets gedaan worden aan het kutsysteem van foto's uploaden? Zelfs als je als noob de beschrijving volgt kom je nergens. Last edited by Beetlefreak : 11-01-2010 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Rrrrrrrrrrespect !!!!!!
|
||||
|
||||
vanaf vrijdag waren we op het keverwinterfestijn,
we stonden met de T1 van Bertjan bij Niels op de stand, en hebben geholpen met z'n "airmighty"stand.. geweldig mooi blad geworden, complimenten aan Niels. paar foto's gemaakt: Airmighty megascene stand de rest van mn foto's staat: hier Last edited by hajee : 12-01-2010 at 12:49. |
|
||||
|
||||
En ook onze foto's staan on line op:
VWTeamArnhem.com/kwf2010
|
||||
|
||||
Door de barre weersomstandigheden de reis naar Rosmalen afgeblazen.
Mooie foto;s mannen! |
|
||||
|
||||
Kwf
|
|
||||
|
||||
We hadden een druk maar super gezellig weekend op het KWF in Rosmalen!
De lancering van het 'AirMighty Megascene' was een succes, bedankt iedereen voor de support to dusver! 8-) Natuurlijk weer de nodige foto's geschoten, maar ben niet buiten geweest met de -7C ...sorry. Hier alvast een paar foto's, de rest as usual in de gallery op mijn website: www.AirMighty.com THANKS GUYS!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 14-01-2010 at 14:30. |
|
|||
|
|||
zondag 10 januari weer ff naar het Kever Winterfestijn in Rosmalen geweest.. was net als vorig jaar weer erg leuk om al die luchtkoelers te bekijken..
Jeroen trouwens ook nog gefelicteerd met je plekje in de top 10 Het gehele foto-album vind je HIER. voorproefje |
|
|||
|
|||
Quote:
VET!!!. Die wil ik in het groot hebben! Je moet gwn ff een account nemen bij picasa of photobucket. Dan de link van de foto's tussen [img][\img] zetten. Dan staan ze er fatsoenlijk! |
|
||||
|
||||
Ben gisteravond met een filmpje bezig geweest van ons uitje naar het KWF.
Tevens de lancering van het 'AirMighty Megascene'! Check hem op www.AirMighty.com ...enjoy!
|
||||
|
||||
cool filmpje geworden!
|