|
||||
|
||||
IS het niet de herhaling van de herhaling die ze nog maar een keer herhaald hebben omdat ze besloten hadden dat er meer herhalingen moesten komen.
Moet ik het nog een keer herhalen?
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 31-12-2009 at 12:12. |
|
||||
|
||||
Ja dat is op het moment het enige wat er op alle tv kanalen gebeurt herhalingen je ergert je dood.
Heb bv discovery al eens gemailt en kreeg terug van dat ze dachten dat mensen het wel waardeerden als de herhalings ervoor kwamen. Ik wou wel weten wat we er aan konden doen aan die tv programma's ze denken dat de mensen dom zijn zeker.
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha klopt is n herhaalde herhaling
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ze maar wat doen aan die nutteloze reclame en dat gezwets van jacobs |
|
||||
|
||||
wel jammer dat ze niet gewoon het ori logo voorop hebben gedaan, verder erg netjes!
|
|
||||
|
||||
Een vriend van een kennis van mij (?) is bezig om Chip Foose naar Europa te halen om een Europese Overhalin op te zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
Niet tegen mij vrouw vertellen. Ze vind Chip helemaal geweldig. Het lijkt mij wel leuk dat hij mijn cabrio onderhanden neemt.
|
||||
|
||||
Chip Foose T1 Overhaulin'
Ik vrees dat het een repost wordt; maar aangezien ik de term 'Chip Foose' op de zoekfunctie geen resultaten gaf... (als het een repost is mag het verwijderd!):
Chip Foose heeft voor zijn programma Overhaulin' op Discovery Channel een T1 opgeknapt: De die-hard bus liefhebber zal het ongetwijfeld heiligschennis vinden... maar op de 'auto-verneuken-schaal' vind ik het nog best meevallen! Vrij origineel: de originele knippers gebruikt (maar verplaatst), een 22ste en 23ste raampje in het dak, een 1.9 litere motor erin, originele bekleding, etcetera... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb je dus maar even samengevoegd, 3e hit in de search trouwens
|
||||
|
||||
Oké thanks! Dan heb ik er overheen gezien!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is dit nou al roest?
|
||||
|
||||
Neeee das geen roest, das retro look
|
||||
|
||||
Quote:
Dat krijg je er gratis bij voor 125.000 dollar |
|
||||
|
||||
ik heb die aflevering al een keer of 6 gezien,vind die bus vet geworden,gaat er bij mij alleen niet in dat je zoiets tot in de puntjes perfect kunt doen in zo'n korte tijd.
als je soms ziet wat voor een roesthopen er naar binnen worden geschoven lijkt mij sterk dat dat niet binnen zeer kort tijd weer gaat roesten....
|
||||
|
||||
Prachtige bus, maar voor 125.000,00 dollar kan ik er zelf eentje maken die helemaal naar mijn smaak is.
Chip Foose maakt fantastische creaties, maar om de vraagprijs daardoor 3x zo hoog te maken gaat wel wat ver! |
|
||||
|
||||
Die knakworst vond z'n bus in de oorspronkelijke staat waarschijnlijk toch mooier....
|
|
||||
|
||||
Quote:
zijn maar opzet stukken, haal je er zo af
|
|||
|
|||
ziet er uit als steenslag en primer laag komt te voorschijn
|
|
|||
|
|||
Nee dat ziet er toch echt uit als roestvorming, door het vocht dat zich ophoopt tussen opzetstuk en carrosserie... Dan kun je dat opzetstuk er wel zo afhalen, maar heeft zijn indruk letterlijk en figuurlijk achtergelaten!
|