|
||||
|
||||
zo vento koplampen grill en motorkap gevonden, morgen maar even ophalen. en volgende week delen laten spuiten en kan het er op zal morgen even fotos maken.
|
|
||||
|
||||
hallo,
zo weer kleine update gisteren 2 kw schroefvoorpoten overgenomen van vw_gerrit. en die der onder gezet en ff stuk laten zakken van voren want hij hing in de kont door de muziek installatie zal vanavond wel effe foto`s posten. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nette leuke auto.
Vroeger maatje van mij heeft zo een groene gehad en hier in het dorp reed vroegah ook een blauwe dat was een hele nette weet ik nog wel.. Maar zo te zien zit er geen zwarte hemel in.
|
||||
|
||||
nee klopt hier zit een wit hemeltje in..
jammer genoeg.. maar wil nog achter een zwarte aan |
|
||||
|
||||
zo wou van de week met me wielen bezig en wou de auto opkrikken en zag dat men dorpel een eind weg was.
dus moeten er nieuwe in allebei de kanten dus begin lijsten en kappen er af te halen en wat blijkt wielrand achter ook verrot. en in de bodem zaten een paar rotte plekken dus heb weer wat te doen. hier zijn weer wat foto`s [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG]IMG]http://i753.photobucket.com/albums/xx179/dannycolour/rottrij/HPIM4461.jpg[/IMG][/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] zo dat was het eerst weer effe als de weer vorderingen zijn zien je het wel weer |
|
||||
|
||||
Goed bezig! Helaas zijn dit de bekende golf3 plekken..
Is toch een mindere periode geweest van VW qua roestpreventie. Rondom afwateringsdoppen, spatbordranden en dorpels zijn het niet de beste auto's. gelukkig loop je er niet voor weg
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt. ik weet dat het de bekende plekken zijn maar komt allemaal wel weer goed heb net nog effe met een kameraad de spatborden en de bumper der afgehaald om goed bij de dorpel te kunnen komen. morgen krijg ik me nieuwe dorpels en een nieuwe wielrand. dus kunnen we dan weer vrolijk verder met bakken en braden |
|
||||
|
||||
Zo dan ,goed bezig ! is altijd wel jammer dat je zulke dingen ontdekt ,maar je pakt het iig wel goed aan !
Ik heb ook lang moeten zoeken om een beetje roestvrije golf Mk3 te vinden , m'n groene . Mijn zwarte Mk3 moet ook hier en daar aangepakt worden , weliswaar minder erg dan die van jou ,maar toch ,het blijft een vervelende kwaal van de Mk3 . T'is de auto iig wel waard! Succes !
|
||||
|
||||
tsja de meeste golfjes 3 zijn bruin achter de wielkas randen dorpes enzo maar mooi dat hij goed aangepakt word.
verder mooie wagen originele grill zou ok niet verkeert wezen denk |
|
||||
|
||||
heeey bedankt voor de complimenten. dat houd de moed er een beetje in ga zo me wielranden ophalen en dorpels en kan ik weer verder
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen En jammer dat ze altijd rotten achter de wielranden.. pfff..
Keep up the good work
|
||||
|
||||
zoo weer effe een update..
we zijn van het weekend goed opgeschoten met de auto. maar foto zeggen genoeg.. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] zoo dat waren eerst weer de foto@s vandaan nog effe de uitlaat aan gepakt en die is weer klaar, morgen avond heb ik men verf en kan ik de wielrand effe spuiten en lassen we de andere kant dorpel er nog in .dan weer meer foto`s |
|
||||
|
||||
netjes heur
ook even goed volblubberen vanbinnen in de dorpel he,met wax o.i.d.
|
||||
|
||||
jaah ik weet het vw-gerrit had hem al een keer in de stijkkit gezet , maar heb hem vanavond nog een keer in de strijkkit gezet en effe zwart gespoten.
|
|
||||
|
||||
ik bedoel IN de dorpel he anders komt het er direct weer doorheen piepen...
|
||||
|
||||
haha okee nou heb het aan de ene kant niet gedaan ,maar zal het aan deze kant nog wel effe doen dan... dankje voor de tip
|
|
||||
|
||||
je kunt de andere kant beter ook even doen dan,ik jas er zelf altijd een spuitbus ML doorheen.daar zit ook zo'n lekker sproeislangetje aan,even een gaatje zoeken om er in te komen en spuiten maar
|
||||
|
||||
oh ok nou doe ik dat nog effe boor er wel effe een gaatje in en spuit hem dan wel vol. en hoe heet dat spul precies?
|
|
|||
|
|||
jaja het was effe zweten
en de nodige tegenslagen maar het resultaat mag er zijn kun je weer fatsoenlijk voor de dag komen met de mk3 |