|
||||
|
||||
ie afgesloten, cookies via verkenner verwijderd, IE opnieuw ingesteld ( dus echt terug naar begin instellingen, niets helpt
het grappige is dat ik mijn naam wel zie staan in de lijst met online mensen, door daar op te klikken zie ik mijn profiel, vervolgens klik ik op het grote volksforum logo en kom ik ineens wel op het startscherm waar ik de nieuwe posts kan zien.
|
||||
|
||||
dat betekent toch echt dat je cookie dus gewoon nog bestaat (temp internet files ofzo), anders zou je echt niet automatisch ingelogd kunnen zijn
Ik zit even te googlen, maar probeer dit eens: http://www.ccleaner.com/ |
|
||||
|
||||
Welke Windows versie gebeurt dit allemaal op? Ik zat gister even bij Ernst thuis en wilde daar Ernst uitloggen en mijzelf inloggen - dat ging ook niet. Dat was Windows 7... Misschien zit het daarin? Een of andere auto login optie ofzo?
|
||||
|
||||
inloggen via FF wil ook niet lekker
ook alles al meerdere keren verwijdert log ik in maar daarna als ik een topic wil openen ben ik weer uitgelogt |
|
||||
|
||||
Als ik een tijdje rondkijk op het forum moet ik soms ook weer inloggen als ik een Reply wil schrijven, zoals bij deze. Maar als ik via een nieuw tabblad een willekeurige VF-link open, sta ik weer wel ingelogd.
Ik gebruik IE 7(?) |
|
||||
|
||||
ik gebruik ook 7?
|
||||
|
||||
xp professional
|
|
||||
|
||||
Windows 7 ja. hmmmm... zou het daar aan liggen?
|
||||
|
||||
Probeer die Ccleaner eens, anders weet ik het ook ff niet
edit: ja, een fatsoenlijke browser en/of operating system gebruiken |
|
||||
|
||||
Ik heb ook het zelfde probleem.
Zal wel een 10 jaar vertraagt millennium dipje zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb Ccleaner al op mijn pc, en ook al 4 á 5 keer geprobeert.
Niets helpt, helaas... (Net; VF.com, ingelogt, dit topic opgezocht, reply aanklikken, en toen moest ik weer inloggen ) |
|
||||
|
||||
ik krijg het probleem niet weg,als ik uitlog ben ik wel echt offline,klik ik daarna op een willekeurig topic sta ik meteen ingelogd alleen het groene bolletje achter m'n naam gaat pas aan als ik ergens op reageer
|
||||
|
||||
Gisteren op 4 verschillende computers geprobeert, ook eén met IE8. Maar overal hetzelfde..
|
|
|||
|
|||
Kom er net ook achter dat ik erook last van heb.
|
|
||||
|
||||
ccleaner helpt bij mij ook niet
|
||||
|
||||
probleem is hier ook idd,,
|
|
|||
|
|||
gister bij mijn ouders met Windows 7 geprobeerd
maar inloggen lukt daar ook niet |
|
||||
|
||||
Ik gebruik Windows 7 64bit Ultimate.
Heb zojuist ingelogd en uitgelogd met IE8 (gebruik ik normaal nooit) en daarin werkt het prima. Gebruik normaal altijd Opera en daarmee lukt uitloggen niet. Edit: Het probleem ligt wel daadwerkelijk bij de cookies. Als je uitlogd krijg je een melding dat je cookies verwijderd zijn, maar dit is dus niet het geval. Na handmatig in Opera mijn cookies verwijderd te hebben, ben ik uitgelogd en kan ik ook weer gewoon inloggen. Last edited by Sethenor : 02-01-2010 at 12:09. |
|
|||
|
|||
Ik kan niet uitloggen,
maar opzich is dat geen probleem...
|
||||
|
||||
Oke, het ligt dus aan de Cookies. En hoe verwijder ik die handmatig?
En trouwens, als de site zegt dat de Cookies verwijdert zijn, en dat zijn ze niet. Ligt die fout dan niet bij het forum? |