|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
what the hell. met 24 uur al op de 2e pagina .
ik denk dat ik het logo met een projector ga doen. kon jappie regelen zei hij. mijn telefoon neemt idd vaak zelf op. heb je veel geleerd over snowboarden ondertussen? want was les aant geven ik wil zsm de schokdempers vervangen maar weet niet of dat voor de kerst gaat lukken. ik denk dat ik binnenkort wel ff naar RDM kom gertjan, maar weet niet wanneer. kan best na mn wintersport worden ik doe nog wel wat aan dat klepslotlijstje. maar er zit meer rood op de auto he...
|
||||
|
||||
wat een historie:
http://www.volksforum.com/forum/sho...94&page=1&pp=20
|
||||
|
||||
Geinig wagentje heb je daar!
|
|
||||
|
||||
Quote:
2de reactie in dat topic is van jou, vast nooit gedacht dat ie ooit van jou zou zijn.
|
||||
|
||||
meer historie...http://www.volksforum.com/forum/sho...7s+nieuwe+daily
|
||||
|
||||
ja dat topic kende ik al gerben.
ik heb trouwens gister nog een productief dagje gehad. nadat ik bij mn pa zn scenic de uitlaatdemper heb vervangen heb ik maar de schokdempers onder de rat vandaan geschroeft. ik ben blij dat die zooi eronderuit is, maar ook weer jammer: de veren waren afgezaagt op ongeveer -10mm en vastgelast aan de schotels. de dempers erg gaar (bonken) en de veerpootlagers zaten nog maar half vast (dat draadbusje). (niet om jou af te zeiken hoor gerben, ik snap dat je dit er alleen maar ff onder hebt gegooit om hem maar niet op zn schroefset te hoeven verkopen.) ik heb eerst in mn garage ff al mn spul bij elkaar gezocht en ff het beste (en tevens laagste) er tussenuitgezocht. jammergenoeg was mijn laagste setje (-60) + jom schotel die hem nog een 1cm zouden moeten laten zaken. nog hoger als wat eronder zat en is de auto dus verhoogt ipv verlaagd (ja ik heb foto's maar nog niet bij de hand) zal 1 dezer dagen dus nog ff de achterkant omhoog moet schroeven want ziet er niet uit zo op zn gat. oja en ik kwam tot de conclusie dat er nog geen ducktape aan de rat zat en ik heb ff naar jaap geluisterd en het stripje zwart gemaakt. ook heb ik de resten van de rode striping er helaas af moete pakken. deze wapperden er nog maar half aan. dus geen rood meer op deze golf.
|
||||
|
||||
ik had je eigenlijk dat rolletje mee moeten geven met die tape,stond wel leuk maar moest helaas wel vaak even opnieuw geplakt worden.....
klopt trouwens dat ik die busjes niet goed vastgezet heb,ik had het snel-snel gedaan en kon m'n tool met die 2 puntjes zo snel niet vinden. was toen ook niet de bedoeling dat ie weg zou gaan
|
||||
|
||||
haha ik doe die busjes altijd met een schroevendraaier en een hamer
weet jij toevallig nog welke kleur blauw dit is en waar ik die kan krijgen? ben nog wat leuks van plan met het interieur maar dat zien jullie nog wel eens voorbij komen.
|
||||
|
||||
het is een standaard kleur van Gold Circle(lichtblauw ZGL staat er op de pot,gehaald bij formido),maar het verkleurt heel snel dus als je er wat mee wilt zul je um toch helemaal moeten doen ben ik bang....
|
||||
|
||||
vandaag gedaan wat ik al lang een keer wilde doen, maar nooit echt van gekomen:
ik hem mn stoel ontmanteld. hij ligt nu in veel stukken in de schuur. en nu kan ik met de bekleding aan de slag (foto's komen nog). we hebben eerst bij matheo even een setje stoelen uit een manhattan erin gezet om tijdelijk wat te hebben om mee te rijden. Bedankt Mathieu! en beterschap trouwens. en nog wat stickertjes geplakt trouwens.
|
||||
|
||||
goed bezig,effe offtopic;
het blok wat ik je liet zien is in die G ingebouwd...trekt als vergif t.o.v. origineel
|
||||
|
||||
Quote:
ja, Vandaag!
|
||||
|
||||
Vandaag ben ik er net ff niet
|
|
||||
|
||||
sjonge jonge jonge, rij ik speciaal voor jou naar rdam haha
nee hoor had mn trein gemist enzo
|
||||
|
||||
Joost,
Jij woont toch naast die timmerfabriek? Ik rijd er iedere morgen langs. Zie ik je rode golf met de pirelli's staan! Groetjes, Yoery |
|
|||
|
|||
ik zal maar voor joost antwoorden aangezien hij op vakantie is volgens mij. hij woont idd naast de timmerfabriek, ik rijd daar ook iedere dag voorbij.
groeten jasper |
|
||||
|
||||
joost is idd op vakantie,hij stuurt me net een sms dat ie met de rat in 1x zonder problemen naar oostenrijk is gereden
|
||||
|
||||
Volkswagen he
|
|
||||
|
||||
Quote:
ex van mij he