![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom in the real world...
Jammer idd dat alles zoveel geld kost. Ach ja als je straks een fulltime baan heb word het wel beter... |
|
|||
|
|||
![]() Ach, na m'n eindexamen volgend jaar eerst nog 6 jaar lang bikkelen (geneeskunde..) en dan pas geld voor een betere auto hehe
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk! De post was idd sneller ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog beter? haha welkom,leuke jet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Merci!
Overigens een derde remlicht besteld voor 3 euro, even aansluiten binnenkort. |
|
|||
|
|||
![]() Nou goed, ik ging even langs een (nieuwe) garage (123garage) in Wateringen omdat ik toch graag wilde weten wat dat getjilp voorin was.. Had hem van te voren gemaild en gebeld en hij dacht dat 't waarschijnlijk het hitteschild was wat tegen de remschijf slijpte. Eenmaal aangekomen op de brug, hij kijken maar 't hitteschild schuurde maar een klein beetje, had hij weer teruggebogen. Alles nagekeken maar hij kon ook niets vinden verder. Hij heeft m'n V-snaar aangespannen meteen en wat nog veel ernstiger was: één van de vorige eigenaren heeft het stekkertje eruit gehaald waardoor m'n jetta altijd! koude lucht aanzuigt ipv de warme lucht!! Had dus enorm veel invloed op m'n benzine verbruik... Heeft hij ook weer even aangesloten.
Bleek ook dat er een heel klein knikje in m'n chassis zat, een keer een aanrijding dus (ook de reden waarom m'n linkerdeur iets lager hangt dan hoort, zonder speling echter). Maar voor de rest zei 'ie dat ik een hele goede koop had gedaan voor 350 euro, de bodem was nog helemaal hard en motor + uitlaat nog perfect verder volgens hem. Zonder maar iets te hoeven betalen mocht ik weer gaan! Toppie service dus, bedankt Richard (tu). Overigens is het getjilp nog niet weg, het is iets anders dus... |
|
|||
|
|||
![]() Heb m'n Osram Nightbreakers gemonteerd, en echt een verschil in lichtsterkte
![]() ![]() Links met normale lampen, rechts met nightbreaker. Niet hele duidelijke foto, maar goed, je ziet dat er bij de nightbreakers meer licht vanaf komt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ga van m'n Jetta met zo weinig mogelijk geld toch iets stoers proberen te maken :p Volgende week beginnen met zwart spuiten van de naafdoppen en logo voor, logo's achter verwijderen. Van de zomer, als ik meer geld heb dan verlagen en dan vind ik 't mooi geweest. Zoiets dus:
![]() Eenvoudig maar wel effectief denk ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk! Alleen zou ik het logo voor orrigineel laten, maar dat zou ik doen
![]() Succes! |
|
||||
|
||||
![]() als je achter logo's verwijderd blijf je met gaten zitten...
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zorg dan wel ,als je m verlaagd ,dat je de auto niet 'in de kont' laat hangen ![]() wel goed bezig verder ! En zit er nu een cl lip onder de voorbumper ? en geen dikke ? dat heb ik nog nooit bij een jetta gezien ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wytse;
De "dikke lip" op dikke bumpers zit enkel op de Pacific, GL en GT modellen..... De normale CL'tjes hebben de 2 dunne reepjes eronder zitten
|
||||
|
||||
![]() Mijn '90 er Cl , met dikke lip ,volkomen orgineel , zat zelfs niet eens een tijdklok in toen ik m kocht !
![]() Ik heb namelijk nog nooit een dik bumper model jetta gezien van na'90 met zo'n dunne lip , want alle jetta modellen hebben ook de langere wielranden aan de voorzijde !! Kijk maar naar zijn voorste randen ,die lopen ook door aan de onderzijde ! ![]() Bij mijn weten zijn alle '90 er jetta's geleverd met de dikke lip ,en alleen de 1e serie golfjes MK2 waar de dikke bumpers opzaten met de dunne cl lip ,want deze hadden nog geen langere wielranden toen . Die zijn voor t eerst geleverd op de gti en jetta modellen na bouwjaar '90. Er zijn voor de golf Mk2 ook nog de korte wielrandversies geleverd ,die gingen tot de bovenzijde van de bumper ,dit waren de GL modellen . Dus ook bij deze jetta hoort een dikke lip!!!
Last edited by jettaracing : 09-01-2010 at 13:09. |
|
|||
|
|||
![]() haha ehh :p ik heb geen flauw idee? Ach, niet echt iets om nachtmerries over te krijgen..
![]() Het fotoshopje was idd niet bijster goed gelukt, maar je snapt het idee. 80/60 verlagen, goed plan of niet? Ik heb wss een dunne deurstrip kunnen vinden, morgen als het goed is ophalen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat je een stripje hebt gevonden!
En qua verlagen..... Neem een leuk goedkoper schroefsetje en schroef hem helemaal naar beneden! Keep us posted!
|
||||
|
||||
![]() Mijn rode jetta is 60/40 verlaagd momenteel ,met een fk set (veren en dempers) , maar als er een andere set onder zou komen zou ik ook voor een schroefset gaan .
Zo duur zijn die niet meer ,en kun je zelf bepalen hoe ver die word verlaagd .
|
|||
|
|||
![]() Ik ben cheapminded haha: ik ga ook alleen voor vaste veren + dempers.. Ben daar voor een onbekend merk (met 1 jaar garantie, dus ik gok er maar op..) 130 euro kwijt. Krijg daar geen schroefsetje voor. Gaat hierom
60/40 of 80/60 ? Ik heb geen flauw idee. 60/40 staat bij jou rode Jetta zeer netjes, maar ik ben bang dat 't met mijn stalen velgjes net-niet wordt dan ![]() Had tot voor kort een monteur die bijkluste in z'n vrije tijd voor 17,50 per uur trouwens, maar nu is die op zichzelf begonnen dus nou zijn de montagekosten veel duurder ![]() ![]() ![]() Last edited by Bhuddymahn : 09-01-2010 at 15:48. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Een rechter deurstrip! ![]() Iemand advies: 60/40 verlagen of 80/60 verlagen (beide met behoud van de huidige stalen velgen)? Kan ik met 80/60 nog normaal drempels over? ![]() Komt dit meer in de buurt van 80/60 of 60/40? Groet, Ivo
Jetta still going strong! Last edited by Bhuddymahn : 10-01-2010 at 19:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zei het toch ![]()
|
|||
|
|||
![]() :p