|
||||
|
||||
Nice, ga me ook eens richten op
dat driftige gebeuren... Ben wel weer aan t stikcertjes plakken geweest: Ook de oude ovalracer van mijn zwager zo goed als mogelijk nagemaakt Hier t origineel : By the way, welk circuit is dat, van die film hierboven (driftende golf)? Last edited by Sponze® : 02-01-2010 at 23:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zit ik me nou ook al de hele tijd af te vragen
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Wat ik bij een ander filmpje zag en volgens mij is dat de zelfde baan dan zou dit Benchmark High Speed Ring - Layout A moeten zijn maar zoals ik al zei ik heb het spel nog niet dus durf het niet met zekerheid te zeggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik het op google ga zoeken vind ik het wel, maar op Forza niet en op google staat nergens waar dat te vinden is
|
||||
|
||||
Quote:
Is het niet toevallig een te downloaden track via xbox live? Lijkt mij tenminste wel, zoals ik het op google lees is het een DLC (downloadable content) dus zou hij op xbox live of de forza community te vinden moeten zijn gok ik |
|
||||
|
||||
Ik heb m gevonden denk ik. ben nu aan het downloaden...
Bij aankoop van het spel zat er alst goed is een kaartje in de hoes van de disc. Hierop staat een redeem-code voor enkele tracks en auto's. Ook de instrcuties om deze tracks te downloaden staan er op Ben benieuwd... Heb ook al vaker gezien dat je extra auto's kon downloaden, maar dat kost je wat... gaat ook via creditcard en zo... Had me wel leuk geleken om ff een eind te cruisen in zo'n Porsche Panamera |
|
||||
|
||||
t Is mij gelukt
1 van de 10 nieuwe auto's en 1 van de nieuwe tracks: '67 Lambo Miura op Bnechmark Circuit A Nog een leuk uithoekje ergens daar |
|
||||
|
||||
Mij was het ook gelukt! Nadat een maat van me mij vertelde dat er idd zo een kaartje bij zat, wat ik nooit gezien heb want ik heb het boekje nooit er uit gepakt!
|
||||
|
||||
Ik zie wat vette creaties, maar allemaal golfjes met vierkante koplampen... is rond niet mogelijk ofzo?
Moet het spel ook nog halen, maar heb een omgebouwde 360 dus weet niet zeker of ik die track dan wel kan downloaden via xbox-live |
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas zijn ronde koplampen niet mogenlijk
|
||||
|
||||
ah dat is wel een tegenvaller
|
|
||||
|
||||
Blijft mooi
Panamera Fiat 131 Valt ook mee te driften |
|
||||
|
||||
als we nou eens een race met ze alle maken online met alleen maar MK1 of MK2 tjes zou leuk zijn !
mijn Xbox live naam is: Cloontje :P edit: hier wat plaatjes van mijn MK1 fully tuned met Golf R36 Motor etc dik 280 geen probleem http://forzamotorsport.net/en-us/ga...photoid=4835304 http://forzamotorsport.net/UGCImage...20&type=display
Current: Golf 2 1.3 '89 Golf 2 1.8 GTI '86 Past: Golf 1 GTI 1.8 '83 Golf 4 V5 GTI 2.3 '98 Last edited by Michaelknight : 09-01-2010 at 00:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
280? Dat kan harder, met mijn R36 de 390 aangetikt Het duurde wel even en tijdens het rijden de versnellingsbak aanpassen om aan het einde van lemans tegen de muur aan te knallen Een race met alleen maar VW's zie ik wel zitten! Mijn naam @ forza is: mittamk1
Last edited by Mitta : 09-01-2010 at 16:40. |
|
||||
|
||||
Heb jullie een uitnodiging gestuurd
Zeg maar wanneer we een meeting gaan houden dan zal ik er ook zijn Hebben jullie trouwens ook dat het best lang duurt voordat jullie foto's online staan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij is het foto maken, uploaden naar storefront en hij staat online...
|
||||
|
||||
hier en daar nog wat verbindingsproblemen of zo.. kom er nog niet echt op
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het was even gelukt maar toen ging ik alweer weg Nog meer mensen te porren voor een VW Race @ Forza?
|
||||
|
||||
ja Sponze® weet je al hoe het kwam we konden niet verbinden op een of andere gekke manier ! ? ik zal wel ff op internet naar wat problemen zoeken
Grtz
|
|||
|
|||
Heb Forza 3 op de x-bak .... maar ben sinds kort gebanned
|