|
|||
|
|||
officieel wel ja, maar de mijne is al een half jaar geschorst, en dr is nog niemand wezen controleren.......
Lijkt me ook sterk dat er echt werk van gemaakt wordt... |
|
||||
|
||||
Zeg nooit nooit, want ze zijn op dit moment ook bezig met registercontroles. Niet geschorst en geen APK meteen 70 euro aftikken
|
||||
|
||||
Dat las ik een tijdje geleden ja, dat ze voortaan een boete willen geven wanneer je geen apk hebt.
Als je eigenlijk wegenbelasting betaald voor je auto, maar je verzekerd hem niet. Mag je hem dan gewoon op een parkeerplaats zetten? Of moet hij daarvoor ook minimaal wa verzekerd zijn?
|
|||
|
|||
je hoeft geen adres op te geven, hoefde ik niet te doen net een maand mijn gti geschorst! maar deze info is wel handig
|
||||
|
||||
Quote:
Wegenbelasting bestaat al JAAAARen niet meer. wrijf het stof uit je ogen, en surf naar de RDW site of fiets naar 't postkantoor..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je krijgt 1 malig een vraag van de belastingdienst waar de auto gestald staat. Of je ook daadwerkelijk verplicht bent toegang te verschaffen tot die stalling, hoe dat werkt als je de auto verplaatst, of er controles plaats vinden etc etc: geen idee.
|
|
||||
|
||||
k heb laatst de jetta willen schorsen...is ook gelukt, alleen heb ik per ongeluk de verkeerde geschorst...zelfde week nog naar t postkantoor gegaan om de schorsing op te heffen...gratis
dus nix boete bij vroegtijdige opzegging wil je je auto daarna echter weer schorsen is dit ruim drie keer zo duur en de auto moet ten alle tijde op het adres staan dat je hebt opgegeven bij de schorsing, dit kan je naderhand nog wijzigen, over de kosten hiervaan is mij nox bekend... als je t maar doorgeeft!
|
||||
|
||||
Quote:
Daar krijg je nog een brief over van de belastingdienst.
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook, en daar heb ik nooit antwoord op gegeven, laat ze het maar uitzoeken, heb trouwens daar ook geen problemen mee gekregen dat ik niet heb geantwoord. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja motorrijtuigenbelasting dan, je weet toch wat ik bedoel. Negerzoenen bestaan ook niet meer, maar die noem jij toch ook geen 'Buys Zoenen' Maar zijn er meerdere mensen die de brief niet beantwoord hebben met de vraag waar je hem gaat stallen?