|
||||
|
||||
hier even wat onderdelen die gestraald zijn en opnieuw gespoten. gr pieter. Last edited by monark : 13-12-2009 at 14:50. |
|
||||
|
||||
hier en daar even een nieuw randje er in lassen,ze waren tegoed om te vervangen en te slecht in mijn ogen om te blijven zitten. dus er uit met die roesttroep. groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
voor het stralen. na het stralen. Last edited by monark : 13-12-2009 at 16:48. |
|
||||
|
||||
Geen last van lasogen na dit klusje?
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee val mee hoor ik heb laslenzen. |
|
||||
|
||||
waar blijft de rest van de 50 foto's???
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben bezig,valt je niks tegen he. deze fotos zonder hulp er op gekregen ha..ha |
|
||||
|
||||
Bliksum Pieter jij hier ook al
Ziet erg goed uit jong! Maar ff goed door zetten kan de rallye mooi mee aan komend jaar Dit gaat helemaal goed komen. Gr Siep |
|
||||
|
||||
als ik dit zo bekijk krijgt pieter het deze winter erg druk.
maar het ziet er goed uit.. word serieus aangepakt.. auto ook helemaal opnieuw laten spuiten, of een gedeelte.
|
||||
|
||||
Quote:
woensdag word hij helemaal opnieuw gespoten marten,nog een uitlaat nodig.? mvg pieter. |
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit pieter ga zo door.
|
||||
|
||||
Quote:
moet nog wel een deel hebben jah, of mischien dat ik de mijne kan redden met enig laswerk. zal aankomende week mijne op de brug zetten, dan hoor je het wel. wie gaat hem spuiten even naar jorrit toe? groet Marten
|
||||
|
||||
Quote:
nee niet naar jorrit,dit doet de baas zelf even he.. |
|
||||
|
||||
hier nog wat losse onderdelen die allemaal al klaar zijn,was er al een tijdje mee bezig maar kon geen fotos op volksforum krijgen,niet zo slim he.. en stiekum even wat nieuwe onderdelen passen. Last edited by monark : 13-12-2009 at 21:27. |
|
|||
|
|||
Nee maar nu kom je los met de fotos pieter, ziet er allemaal goed uit !
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit.
Einddempertje weet ik zo nog niet |
|
||||
|
||||
Quote:
ja molle de beer is nu los. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
zo domi tekst toch even aangepast. deze einddemper is mij goed genoeg is speciaal gemaakt in hoogezand bij eps van rvs. mvg pieter. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vertel,,, |
|
||||
|
||||
bodem in de 2 comp zinkstofpraimer 2 lagen.
Last edited by monark : 13-12-2009 at 22:13. |