|
||||
|
||||
Ook maar eens wat besteld hier.. lekker warm voor in de wintert
|
||||
|
||||
Quote:
Wel netjes via de shop bestellen he! |
|
|||
|
|||
Als jullie nou eens de XXL weg laten , en daarvoor in de plaats een M doen... Zouden jullie heel wat mensen blij maken!
|
||||
|
||||
Quote:
Nou XXL is ook een goede afzetmarkt . Maar we zullen deze opmerking meenemen voor de volgende keer. |
|
|||
|
|||
Toppie!
|
||||
|
||||
Quote:
Mensen die een M passen zullen altijd ook in een XXL passen andersom niet. @ Ernst: ook netjes via de shop een bestelling geplaatst! |
|
||||
|
||||
Quote:
Top! |
|
||||
|
||||
Quote:
En nog meer mensen voor het hoofd stoten
|
||||
|
||||
Mooie hooded sweater voor in de winter Ik ga er één bestellen wel beter dat hij te groot is kan ik er nog vele jaren mee doen !
|
|||
|
|||
Quote:
Pfff ik hoor het al... M gewoon als extra maat erbij doen! Alles wat overblijft kun je verkopen als Officiële Volksforum Poetsdoeken..
|
||||
|
||||
Hey Jinx was mijn mailtje nog doorgekomen?
Kom anders van de week wel effe passen. Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Als ze er dan al zijn he, dit is pre sale , ik zal geen verzendkosten rekenen . Zeg moet jij geen M :P |
|
||||
|
||||
Reserveer voor mij ook maar een L Qua cash komt het ook in orde!
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, plaats wel even officieel je bestelling via de shop das handiger , ja mag hem ook ophalen |
|
||||
|
||||
Ik wil er ook wel één, twijfel een beetje tussen L en XL...
Zou voorkeur hebben voor een andere kleur (bruin of groen), maar dat zal geen optie zijn, vermoed ik?
|
||||
|
||||
nee helaas, het zijn T-Ford truien.... beschikbaar in alle kleuren zolang het maar zwart is....
|
||||
|
||||
Quote:
XL past mij iig goed, niet te groot en net niet te klein dus wie weet dat ik je kan helpen met deze info . Owja en jij mag hem best komen ophalen |
|
||||
|
||||
En ik kan inmiddels mededelen dat er ook M aankomt!
|
|
|||
|
|||
bestelling geplaatst
|
|||
|
|||
Quote:
Jullie zijn écht geweldig, even wachten op m'n salaris en bestellen maar! Toppers! /edit Misschien trouwens een idee voor een poll? Welke maat heb je?: S M L XL XXL