|
||||
|
||||
Moet zeggen dat het 1.6je ook wel prima rijdt, alleen 1 keer de drukgroep en druklager bestellen.
2.0 op dit gassysteem, gaat veel werk in zitten. Ik denk dat het 1.6je lekker blijft zitten. Misschien de 3F nokker erin kijken wat dat doet. Ik denk dat ik de tijd en geld van de 2.0 beter in de derby kan steken. Radio bevalt prima! Paar kleine dingen, af en toe zijn de zenders weg, bellen gaat goed! Voor 70 euro heb ik niets te klagen. |
|
||||
|
||||
is al een heel stuk verbeterd en met de velgen zal dit vast en zeker een super autotje gaan worden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Zo verlaging gemonteerd en de nieuwe 185/45 15 Nankangs laten monteren bij Beco. Tnxz Ronald!
De set komt oorspronkelijk van een corrado af volgens de Apex site. (80-2070 serie). Waarschijnlijk is de reden dat het niet helemaal naar wens is. De banden zijn te klein voor de verlaging. Nu ga ik op zoek naar een setje 80mm veren voor voor en voor achter een setje 30mm. Dit lijkt op een 60/60 set maar volgens verkoper was het een 60/40 set. De LPG ring-tank die achterin ligt weegt ook al genoeg. Hier zit alleen de voor verlaging er op. Het liefst wil ik hem voor 2 cm lager hebben en achter 1 cm hoger. |
|
||||
|
||||
Alleen voor omlaag achter zo houden
puik karretje geworden. de groete
|
||||
|
||||
Ik heb nu contact met een ebay verkoper die weitec sets verkoop. Ze kunnen ook 80/40 sets leveren alleen verteld hij mij (en staat ook in de advertentie) dat de set alleen voor de 1.6 1.8 motoren geldt. Dus niet voor een golf die oorspronkelijk een smallblock motor heeft. De weitec veren zijn dus bedoeld voor zwaardere motoren.
Ik denk dus dat de corrado APEX set die ik er nu onder heb ook voor zwaardere motoren is geleverd. Op de APex site staan ook 2 verschillende sets voor corrado en golf. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij voor hoger ligt. |
|
||||
|
||||
Goedkoop schroefsetje geen optie? Rijdt best aardig, en mss wat beter af te stellen ivm die extra tank achterin. Voor 200 euro kom je een aardig eind tegenwoordig.
|
||||
|
||||
Tsja het is een daily auto, en een vaste merk set rijdt gewoon een stuk comfortabeler dan een goedkoop schroefsetje. Ik heb er wel aan zitten denken. Als ik nu mijn vaste APEX set van de golf vergelijk met de vaste TA technics set van me polo merk ik gewoon de kwaliteit. Die van APEX is veel minder stug.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ga eens hier en daar informeren. Tnxz
|
|
||||
|
||||
Quote:
Passen de veren 100% zeker van een golf 1? Want ander bestel ik ze gewoon nieuw van weitec. Goede kwaliteit. Golf 1 is ook lichter aan de voorkant. Net als mijn golf 2 1.6 smallblock. Je hebt namelijk wel 80mm verlagingsveren van een golf 1. Last edited by Jorp : 28-08-2010 at 23:15. |