|
|||
|
|||
Quote:
Chocomel 4 life..
|
|||
|
|||
Quote:
hieruit blijkt wel dat de buurt idd heel slecht is hier rijden de uitkeringtrekkers in dikke bmw's,nieuwe audi's en nog grotere mercedessen
|
||||
|
||||
baas boven baas hè...
|
|
|||
|
|||
Ik snap hem helemaal, chocomel is onmisbaar tijdens het sleutelen aan je VW....
|
|||
|
|||
snap niet wat 20 pakken chocomel die iemand koopt met uitkeringtrekkers te maken heeft.
magoed, waar ik me aan erger net zoals breadfan83 zijn die verlaten winkelwagens in de rij voor de kassa, sorry dan ga ik lekker voordringen.
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
ja, en wat is er mis met witte melk?
|
|
|||
|
|||
Quote:
hoe ging die leus ook alweer? meld de biologische motor of zo ?
|
||||
|
||||
Ben blij dat je het met me eens bent maar ik heb mijn reactie zojuist weer gewist. Ik heb geen zin in zo'n discussie.
|
|||
|
|||
Quote:
heheh ben zelf van autochtone afkomst maar wel hier geboren en getogen. ik vind hier alleen de link met pakken chocomel en uitkeringtrekkers erg vaag
|
||||
|
||||
Ik stem trouwens voor de perzik ice thea van de Aldi, maar wie ben ik
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek gewoon een vriendin met een uitkering of eentje die in ieder geval overdag vrij is. Dan kan die op aanbiedingenjacht.
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek gewoon een stinkend rijke vriendin zodat je zelf met een uitkering Chocomel kunt gaan kopen!
|
||||
|
||||
Quote:
Autochtone afkomst=van Nederlandse afkomst.....lijkt me dan ook logisch als je hier bent geboren en getogen
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Ja die is goed. Net zoals de citroen ice thea. Maar de perzik is beter!
|
|||
|
|||
zijn beide meesterlijk...liter per dag hiero:P
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb het verkeerd neergezet zien ik ben dus van allochtoon afkomst ook al ben ik hier geboren en getogen ze zien mij als een allochtoon
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, Altan, kan me nog herinneren dat ik met jou voor op de parkeerplaats voor je garage stond, en je die mafkees met die, volgens mij Peugeot, stond uit te schelden voor stomme buitenlander.
|
||||
|
||||
Quote:
of een vriendin nemen die op haar rug geld verdient,kun je zelf thuis blijven om de aanbiedingen in de gaten te houden........ maar wat een gezemel hier over chocomel,die zooi is niet te zuipen...aangelengde diarree