|
|||
|
|||
mooie sleeper velg met kleur van de wagen is echt mooi.
en het vlammetje in de pijp maakt het dan weer helemaal af he |
|
||||
|
||||
mooi mooi slettapower!!
|
||||
|
||||
toch snel he zo,n polootje..
|
|
||||
|
||||
Hier nog 2 filmpjes, alleen schakelde ik een keer mis :s, maar je ziet me bij blijven in de zijspiegel :P
Echt heel dik om zo naast elkaar te blijven rijden. http://www.youtube.com/watch?v=8vdp6gu77To http://www.youtube.com/user/mau11998877
|
||||
|
||||
Hier mijn G-lader revisie, wat ik zelf gedaan heb.:
gestraald dichtlijsten erin Helfden bewerkt. Helft aan het verwarmen close up G-lader gemonteerd.
|
||||
|
||||
Quote:
Thx, Ja klopt. Hoe is het nu met jouwn auto?. De G-lader al gereviceerd? of idd de keerringen vervangen?
|
||||
|
||||
Quote:
Thx Ja klopt, dat maakt het filmpje wel weer af he :P We reden ong 200 langs het bordje 50
|
||||
|
||||
Quote:
is weer helemaal in orde oude lader was einde verhaal dus zit een andere gereviseerde in
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Oke dan! kost een beetje maar dan heb je ook wat!!
|
||||
|
||||
precies
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Knap staaltje werk jappie, blijft erg mooi om te zien de fotos ook.. Filmpje zijn ook zeker bruut geworden, zie je snel ouwe!
|
||||
|
||||
Poeh wat een snelle Jetta Mooi project! Heb je achter nu ook schijfremmen? Of rijd je gewoon op trommels?
Floris-Jan
|
||||
|
||||
Quote:
Ja uiteraard schijven! Het is een complete ombouw geweest, Alles origineel Golf G60 ABS, schijven rondom, subframe, achteras, tank, pedalenset( met hydraulische koppeling) noem maar op Als je het doet, in een keer goed zo denk ik iniedergeval
|
||||
|
||||
He jasper, leef je nog?
|
|
|||
|
|||
hey jasper leeft de auto/motor nog?
|