|
||||
|
||||
Quote:
Klopt , heb ik in het begin ook gezegd, ben inmiddels met de bovenkant bezig maar vind het jammer om alles ineens te posten omdat ik ondertussen ook nog probeer vorderingen te maken met de bovenkant. |
|
||||
|
||||
De bodem is eerst voorzien van een antiroestbehandeling vervolgens van een epoxybasisgrondlak toen geschuurd, de onderkant voorzien van overspuitbare bodyschutz en vervolgens geheel in de kleur.
De foto's daarvan volgen aankomende week ze staan namelijk op mijn werk op de pc. Quote:
|
|
||||
|
||||
Mietje Doen wij met 3 man
|
||||
|
||||
Quote:
Wij ook : de rest stond er voor spek en bonen en gezelligheid, dan is meer meestal beter... |
|
||||
|
||||
benieuwd naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
Quote:
heb hier helaas geen topic omdat ik liever in de garage zit dan achter men pc maar als hij af is zet ik het gehele verslag er op ! jij zit precies ook wel niet stil ,, zo is hij volgende maand al af grtz
|
||||
|
||||
Las werk gereed en antiroestbehandeling aangebracht.
versmalde (2 inch) en verstelbare vooras heeft een opknapbeurt nodig Dree die me helpt de bak te ontdoen van alle vuil en vettigheid (bijna) nieuwe aanwinst: binnenvullertankje met originele benzinemeter Per onderdeel moest er dit gebeuren: |