|
|||
|
|||
succes met de rallye marten.
|
||||
|
||||
Weer een Rallye in goede handen erbij! Ik ga je topic in de gaten houden Marten
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit zo te zien. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
En lekker in de sneeuw spelen ja, kan nu natuurlijk ook wel effe op een drassig stukje land |
|
||||
|
||||
dan moet ik er nu bij zijn, haha.
rallye is al deels gedemonteerd, vanavond weer even verder, woensdag gaat ie naar de spuiter, hoop dat ie eind deze week begin volgende week in de grondverf zit....
|
|||
|
|||
over 3 weken weer rijden dus
|
|
||||
|
||||
Wordt over een weekje of 3 a 4 dat ik kom, maar ik geef je even een belletje (dan is de ralley ook gespoten...)
|
||||
|
||||
Mooie auto en de plannen klinken zeker goed.
Met zo'n keus aan wielen moet het zeker goed komen. Ik ga dit topic zeker volgen (als je foto's tenminste aanpast aan een normaal formaat ) |
|
||||
|
||||
Hoe ziet een Rallye er moet trekhaak in godsnaam uit? Vrij uniek denk ik
Topwagen, koester 'm please! |
|
||||
|
||||
leuk zo'n rallye en een topic..maare waar zijn de foto's van het demonteren??
|
|
|||
|
|||
mooie rallye marten.. en die 18inch staan heeeel vet..
rallye blijft gewoon rallye... simpel en strak!! |
|
|||
|
|||
Ben heel benieuwd naar de 18ers, zijn er al foto's??
Quote:
@ Jurgen; Rallye's zijn nooit origineel in nederland geleverd Succes met je rallye, zal m komend jaar vast wel ergens tegenkomen. Grt Nuël.
|
||||
|
||||
De gang er maar ien Marten.
Mooi bakkie, kom hem vast tegen in de buurt.
|
||||
|
||||
foto´s zal ik er vanavond laat even opzetten denk ik.
zal geen auto worden voor veel km te rijden. als ie straks gespoten en klaar is, dan gaat ie in de stalling, en dan zien we in maart wel eens weer. auto is geschorst en dat blijft ook wel even zo denk ik. weet iemand nog een nieuwe voorruit? aangezien deze niet geheel te demonteren is zonder de rubber te beschadigen. heb al een prijs voor een nieuwe ruit, maar mischien heeft iemand nog ergens wat liggen. raam wat er nu in zit mankeert ook niets aan, maar hij moet er uit voor het spuiten, groet Marten
|
||||
|
||||
hoi marten,
gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. ik zit met hetzelfde probleem met een plakaam voor in de rallye maar heb besloten om hem te laten zitten. ik duw nu een stuk koperdraad van 5 mm dik rond het raam rubber zodat het rubber openstaat en je erbij in kan spuiten. Dat scheelt een hoop stress en sores, en een plakraam is vrij prijzig dus dat scheelt ook weer. verder succes met je rallye en zie hem nog wel een keer. groetjes pieter. |
|
||||
|
||||
mijn raam moet en zal der uit, zit een klein roestplekje onder de rubber dus wil dat goed gaan kaal maken etc. een nieuw raam kom ik dan niet onderuit, een plakraam duur? valt mee vind ik, een raam kost maar 150 euro, maar dan moet je hem er zelf inplakken.
rallye is helemaal kaal, maar heb geen zin meer om de foto´s up te loaden, doe ik morgen wel. morgenvroeg 06.15 ong gaat ie naar de spuiter, mooi voor mijn werk op.. groet Marten
|
|||
|
|||
Zal vast wel weer goed komen met deze auto!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
de voorruit is er nu ook uit, helaas heeft deze het niet overleefd. dus heb maar een nieuwe besteld. dan is ie straks ook weer helemaal als nieuw..
begin volgende week komen er weer foto´s.
|
|||
|
|||
Goed bezig in een rap tempo
Haasjes weer blij met een auto van je |
|
||||
|
||||
ruit er gewoon met de moker uitgeslagen?
gaat vlug hier