|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat zeker lukken rene anders had ik het beter geen worthersee project kunnen noemen zou me eigen diep schamen als ik em dan niet bij heb omdat ie niet af is want in principe is het niet echt een hele verbouwing, aan de auto zelf hoef ik maar 1 plekje te lassen want voor de rest is ie helemaal hard. Dus schuren en spuiten is het grootste werk wat eraan moet gebeuren Die golf 1 van nico..... daar ligt/lag toch een 20vt onder de kap verscholen toch... en stond op magnesium wielen?
|
||||
|
||||
Afgelopen week ff gebeld met biesheuvel, stoelen zijn dit jaar helaas niet meer te leveren dus dat wordt wachten tot volgend jaar op een belletje dat ze weer leverbaar zijn.
Het gaat om deze stoelen... En deze gordels maar dan ook in zwart..... En dan zou ik wel wat ideeen willen horen over het onderstel van de stoelen want volgens mij kan het op drie manieren; zij bevestiging, rails en onderbevestiging.... roept u maar Heb het er met me maat ( vw airlines ) over gehad om ook maar een paar rubbers te vervangen door powerflex rubbers om het geheel wat strakker op de weg te laten liggen en omdat ik met mijn G60 vaak in hoge toeren zit door mijn 16V bak ook maar besloten om een olie koeler te gaan monteren om zo het motorblok wat meer van koeling te voorzien Hoop volgend weekend een begin te kunnen maken met het vervangen van zijn zenuwstelsel en uiteraat weer de nodige foto's maken want die zeggen toch meer dan woorden
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 21-11-2009 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Wörhersee 2010 is volgens mij voor veel de streefdatum (inclusief ikzelf)
Niet nog een foto van de golf met de Volvo kleur ?
|
||||
|
||||
Quote:
EVEN OFF TOPIC DAN......SNEAK PREV.... SUCCES MET HET KNUTSELEN KOMENDE MAANDEN!!! GRTZ |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heeft deze in de buurt van Maastricht rondgereden kan dat?
|
|||
|
|||
ik ben hem toch al tegengekomen in maastricht aan de brusselse poort
|
|
|||
|
|||
Quote:
die rijd idd in maastricht rond, dwain heet die gast. ging als een speer..
|
||||
|
||||
Ook een foto van dat ie geel was want dat komt me op 1 of andere manier toch zo bekend voor vooral Hg tijd enz.
Verder ja super auto en gaat wel goed komen als je het geld en gereedschap maar hebt dan gaat alles lukken.
|
||||
|
||||
@ ronaroot; heb ik wel alleen geen digitale foto's helaas
@ bram; kan nix anders verzinnen dan super dikke kever vooral met die vloerse bekleding haha geweldig!! En dank je wel zal het nodig hebben de komende maanden @gerardmkIIvr6; zoals al gezegd tegen ronaroot heb ik helaas geen digitale foto's maar ga proberen wat te fixen miss kan ik ze ergens inscannen ofzo aangezien ik alleen een laptoppie heb. Overigens heeft de gele mk1 er toen niet lang gestaan aangezien ik bij HG wekelijks te vinden was, toen werkte petertje en vince er nog en kwam valo er ook nog veel over de vloer is denk een jaar of 7 geleden. En tsja.... geld groeit hier ook niet in de achtertuin dus daarom heb ik de komende maanden wel nodig om het geld bij elkaar te krijgen, sleutelen kan ik gelukkig bij mijn maat die alles lekker bij de hand heeft.
|
||||
|
||||
weer grote plannen roy ik vond toen ie geel was zo ie zo mooier wothersee 2003 volgens mij laatste jaar dat ie geel was of niet was toen we wat langer onderweg zijn geweest 27 uur dacht ik
we zien mekaar wel weer ergens geen jetta dit jaar naar oostenrijk gaan toch ook maar is spuiten origeneele lak begint toch beetje plekjes te krijgen niet gek voor lak die 25 jaar oud is |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was idd het laatste jaar dat ie geel was ja, maar wilde toch eens wat anders dus vandaar de dikke bumperset enzo toendertijd en aangezien me eigen smaak zwaarder telt als die van een ander blijf ik lekker zo rijden Dat was idd een ontzettende lange rit en zo heb ik er meerdere mee gemaakt en das meestal toch te wijten aan teveel auto's in een groep dus dit jaar maar max 3 auto's, rijdt wat makkelijker. Haha was dat nog steeds dezelfde kleur ja?? weet nog goed dat ik samen met mark een begin aan gemaakt heb in de oude schuur in schaijk Heb er ergens nog foto's van zelfs zien mekaar zeker wel ergens weer.
|
||||
|
||||
gele mk1 met kleine achterlichten op Wörthersee 2003?? deze?
|
||||
|
||||
neej dat is hem niet was toen met ronal turbo's zonder texst en een dubbele dikke uitlaat in de midden ( vond ik zeer vet staan )
jah hij is nog steeds de zelfde kleur wit nooit overgespoten alleen kap en bumpers ik rijdt ook vort naar de see met max 4 autos en snachts toen ik de eerste keer mee ging reden we volgens mij met 13 of 14 autos tegelijk wel vet maar niet relax en veel telang buurten elke keer bij tankstations duurt mij iets telang |
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik de Golf toen idd wel eens bij HG gezien. Was er toen met Ron (valo) even geweest.
Is idd 7 jaar geleden. |
|
||||
|
||||
Quote:
ah, er gaat een belletje rinkelen
|
||||
|
||||
gezien de volvo kleur en de achtergrond op de foto
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas tjaap dat is em niet @jetta16V ; nou precies das gewoon te gek met zoveel auto's en zo zwaar om te rijden. @domi : kun jij toevallig een foto ergens vandaan toveren?
|
||||
|
||||
Zo vandaag eindelijk naar me mk1tje geweest wat staat ie er zielig bij zeg
maar we gaan er dan nu eindelijk aan beginnen en zorgen dat ie klaar is voor worthersee 2010 Natuurlijk gelijk ff wat foto's gemaakt Aanpassingen voor de kabelboom worden echt heel minimaal gelukkig, kabelboom naar achteren voor de verlichting en benzinepomp kort ik in omdat ie zowat een halve meter te lang is en ter hoogte van de B-stijl is die boom toch beschadigd (komt uit een sloop cor) En voor de kachel bediending moet ik 1 kabeltje solderen that's it!! Alleen ben er vandaag wel achter gekomen dat de motorruimte kabelboom de verkeerde is niet goed opgelet met eruit halen, stekker vanaf de ecu is groter dan van mijn oude kabelboom dus als iemand nog een nette kabelboom heeft liggen met kleine ecu stekker hoor ik dat graag Het gaat dus om deze stekkers.... de achterste moet ik dus nog compleet hebben.... de voorste is namelijk de verkeerde
|
||||
|
||||
Is die stekker gelijk aan die van een KR? Kans is klein, maar als het zo is kan ik je wel verder helpen. Heb nog een half geslachte kabelboom liggen waar je nog wel wat uit kunt halen. Ik heb er enkel wat kabeltjes van de stuurkolom uitgehaald.
Project ziet er verder ontzettend gaaf uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx man maar heb puur en alleen de bekabeling nodig vanaf de ecu naar het motorblok rest heb ik al Wist tot gisteren niet eens dat er 2 verschillende stekker waren haha Gisteren ook nog ff het dash gepast..... nog een paar aanpassingen en dan kan ie vast gehangen worden
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 22-11-2009 at 10:23. |