|
||||
|
||||
Thanx voor de positieve reacties!
Zijn inderdaad eerst dichtgemaakt en toen opnieuw geboord, het enige is dat ik de vorige eigenaar op zijn vingers heb getikt omdat hij met verkeerde wielbouten reed. Het conische gedeelte klopte niet met het conische gedeelte in de wielen dus waren iets beschadigd, gelukkig heb ik de nodige gereedschappen en is het inmiddels netjes opgelost. Schuurpapier inderdaad op het net besteld, voor info pm maar even Zoals het er nu naar uit ziet komen van het voorjaar pas de wielen eronder, dit ivm pekel/kutweer buiten en omdat ik zowiezo nog banden moet hebben. Liefts zou ik vrij platte en getrokken banden willen monteren maar iets smallers en platters als 165-50-15 en 165-45-15 kan ik niet vinden. Blijf voorlopig nog met het 13inch staal rijden aangezien daar nog nette banden omliggen, alleen moet hij zwaar uitgelijnd worden want mijn wiel rechtsvoor staat meer naar buiten 8) Prioriteit nummer 1 is om de startmotor te reviseren, maar die moet er nog af en dat ik best een kutwerk heb ik het idee. Dan zijn er nog een paar plekjes die ik wil lassen, niet voor apk maar omdat het gewoon moet vind ik. Tevens de kat er nog onder vandaan halen aangezien dat 1 brok roest is en een buis tussen maken. Dan apk, verzekeren en cruizen maar
|
||||
|
||||
hallo supper nette golf 2 ,, en mooie kleur ,,
succes , staat nog zo,n 1 op marktplaats zag ik ,, vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
Dankjewel gooigolf!
Yeah startmotor even ingestraald met yomanda en het apparaat is weer tot leven gekomen
|
||||
|
||||
Et voila
Nu verzekeren, plaatje lassen en apk
|
||||
|
||||
gaaf
|
||||
|
||||
mooi!
Geen problemen met insturen?
|
||||
|
||||
Heb alleen problemen aan de rechterkant, heb niet veel gereden aangezien hij nog geschorst is maar de band is redelijk naar de klote aan de zijkant.
Links heb ik geen problemen met aanlopen gelukkig. Blijkt ook dat er minder ruimte zit tussen band/velg en spatscherm rechts als aan de linkerkant, beetje vaag maar is wel op te lossen. Waarschijnlijk even randje omvouwen naar binnen of even rollen. Maar eeerst verzekeren en apk Want mijn normale dagelijkse auto moet onder het mes.
|
||||
|
||||
heey
bekende onderlip ziet er goed uit zo laag en de wielen zullen een groot verschil maken. |
|
||||
|
||||
Dank u Jeroen!
Vandaag even onderhandeld met de verzekering en mag niet klagen.... 90E voor een jaar verzekeren en dat terwijl ik net 21 ben en nog maar sinds 3 maanden mijn eerste auto op naam heb Morgen even definitief verzekeren en dan de rest nog aanpakken.
|
||||
|
||||
Gaaf ding! En leuk verzekerd!
|