![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar hebben we het over? een jetta 1300tje voor 2750 euro? kostte die dingen nieuw ook al zoveel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vaak staat er bij een advertentie een vraagprijs .. das niet de prijs die je 'moet' gaan betalen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is ook niet de vraagprijs ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijkomend voordeel is nog dat je 's avonds niet naar de sportschool hoeft. Zonder stuurbekrachtiging rijden in een Jetta met brede banden kweekt spierballen als Schwarzenegger. Dat was ook de reden dat je 10 jaar geleden al een keurige Jetta kocht voor Hfl.1500.- (€700,-)
|
|||
|
|||
![]() jo wat een gelul hier
ze moeten zelf is wat tekoop aanbieden dan moet je de Hoofd prijs betalen (ja idd ja met HOOFDLETTER H) alles waar ik goed geld aan kan verdienen gaat er gelijk uit en liever 10.000eur0 meer dan 5euro snap niet dat er als hij zo duur is niemand effe 1tje bouwd en voor 1200euro verkoopt gouwe handel man of toch niet kom je achter als je is een x wat goed bouwd stelletje schrappers
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Wou net een compliment geven dat jij er zo'n waardevolle wagen van gemaakt had.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niks tegen Groningen hoor, maar m'n punt was dat ik stad en land afrij voor een nette mk2 als ik op zoek ben.
|
||||
|
||||
![]() sjonge jonge, wat een eindeloze discussie weer, jullie gaan elkaar toch niet overtuigen, geef het op!
![]() Misha, je voelt jezelf toch echt zelf weer persoonlijk aangesproken, hoor. Het gaat (toevallig) over een auto die van jou is geweest, maar hij had net zo goed van elk ander lid geweest kunnen zijn, dan waren de opmerkingen niet anders geweest. |
|
||||
|
||||
![]() trouwens: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61222
250 euro afdingen, sebrings verkopen voor 400 en je hebt een hele nette Jetta met nog een fatsoenlijke motor ook, voor iets meer dan 1000 euro ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb ik tegenwoordig toch m'n twijfels over, 't is bij voorbaat al gezeik in al m'n topics.. zelfs voor hij te koop staat. Zelfs voor ik een auto koop zeurt met erover wanneer hij te koop komt. Iets wat ik bijvoorbeeld bij Alberto niet zie gebeuren, terwijl hij ook nog al eens wisselt.
|
||||
|
||||
![]() tsja, die naam raak je zo ook niet kwijt.
Maar dit is jouw topic helemaal niet, dus graag on-topic! en met pm's over deze discussie hoeft men mij ook niet lastig te vallen, het is wel klaar zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, en nog een 4 deurs ook! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat nog meer dan alleen de wielen schroefsetje??? Zo bijzonder is dit ding niet. 1000 uit 1 dozijn wagen. Je doet net alsof al je wagens (jetta,s) bijzonder zijn. Niks bijzonder aan die dingen hoor. Blijft een simpele jetta. Alleen de prijs is volgens mij bijzonder ![]() Oja, Alberto is een geval apart ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette prijs voor een nette Jetta. De koper zal absoluut veel plezier beleven aan deze auto. Je zal ze zelden zo strak vinden, zonder dat de auto gerestaureerd is.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zou je dat ook zeggen als je NIET bij de DubClub zit??? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja Domi, zoals iedereen wel weet is een strakke basis (dus een auto zonder deuken, roest of schade) vinden erg lastig. Het gaat om oude auto's en die hebben vaak al veel meegemaakt. Het land staat vol met viezerikken en die wil je niet. Voor het geld wat er voor gevraagd wordt kan je zo'n auto onmogelijk bouwen. Als de looks je aanstaan heb je hier een perfecte auto aan.
|
|
||||
|
||||
![]() Denk het wel, wij zijn namelijk eerlijk over hetgeen wat we verkopen.. en bieden geen 'superstrakke' g60 aan voor grof geld die vervolgens totaal niet zo netjes blijkt te zijn. Dat soort dingen bedoel ik dus dat je stad en land afrijdt voor een auto, maar dat er altijd van die mensen bij zijn die zooi proberen te verkopen.
Trouwens wel apart dat je iemand uit friesland wel respecteert en iemand buiten friesland niet.. grow up. Zelfde voor de mensen die kleine projecten niet respecteren. Dat je zelf een massive project hebt moet je zelf weten, maar dat is toch geen reden om iemand met kleinere projecten niet te respecteren?
|
||||
|
||||
![]() Respect moet je verdienen.....
|
|
||||
|
||||
![]() Nou volgens mij moet je gewoon iedereen respecteren en hangt dat niet af van waar je vandaan komt, wat voor auto je rijdt of hoe groot je portemonnee is.. of wat voor reden dan ook.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Juist Misha. ![]() Oja, De G60 was niet van mij he. ![]() Quote:
Want je bent het (hier) zo kwijt ![]() ![]() |