|
|||
|
|||
Ja ja... De golf staat nu gedeeltelijk ook op air..
ben er lang mee bezig geweest om dingen uit te zoeken en besloten om een polo set te monteren.. ik denk dat het filmpje genoeg zegt.. :P Ben benieuwd wat je er van vind.. http://www.youtube.com/watch?v=L9gBqsPnCsA |
|
||||
|
||||
hmm vreemd.
als ik 1 as zou doen, dan zou het toch echt de voorkant zijn... watvoor merk air setje heb je eigenlijk? verder wel mooi project!
|
||||
|
||||
Vet gedaan die air ride maar tis gelijk joost zegt, als je slechts één as doet wrm dan niet de voorste?!
|
|||
|
|||
Miss omdat mensen niet altijd over de juiste gereedschappen beschikken.. ik bedoel ik sleutel nog gwn keihard ouderweds op de straat.. met hand gereedschap.. En probeer jij die voorpoot maar los te halen van mij zonder luchtsleutel..
daarin tegen ligt alles achter in dus het makelijkste aansluiten omdat je direct naar de achterpoten kan.. ze zijn makelijker los halen.. en de persoon waarvan ik de set kocht was vergeten om een koppel stukje mee te geven om de leiding te splitsen.. dus wat is er mis met de gedachte om het eerst achter te doen..?? De set is van G.A.S. Bedankt voor de reacties leuk om te horen dat je het wat vind.. Last edited by VwRitch : 18-11-2009 at 21:58. |
|
||||
|
||||
Volgens mij hebben de twee hierboven het verkeerd begrepen, en dachten dat het bij de achteras zou blijven.
De halve auto op air lijkt me sowieso onzinnig. Ziet er al leuk uit. Succes met de andere as alvast!
|
|||
|
|||
haha.. ja zo kan je het ook nog zien idd.. Maar daarvoor neem ik in iedergeval geen air.. tis wel de bedoeling dat het voor ook nog komt.. maar dat gebeurt zaterdag pas.. Bedankt voor je reactie..
|
|
|||
|
|||
ziet er vet uit man. ben zelfs aan het denken of het zelf ook te gaan doen. prima werk geleverd
ik hou de vorderingen in de gaten! greetz |
|
|||
|
|||
Top man dat vind ik leuk om te horen.. Als je het over de air hebtgewoon doen joh :P er zitten niets dan alleen maar voordelen aan.. en geloof me je gaat er int begin egt mee spelen hahah
en over het neusje.. ja je moet er tegen aan lopen.. ik weet niet precies waar je er over hebt maar hier heb je 2 antwoorden |
|
|||
|
|||
Air is tof... maarm, wat heb je weinig travel en wat gaat ie snel!! Is de rijhoogte zo nog wel fatsoenlijk in te stellen en geeft het nog comfort?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Elke keer gewoon je camera erbij leggen dan vergeet je het niet zo snel Wel chic die air, hou er zelf niet van maar is zeker een upgrade voor je 3.5
MK1 G60.......EATS GAS AND HAULS ASS!! ---------------------------- VW golf mk1 16VG60 RS in the making AUDI A6 C6 Avant 3.0 TDI new daily WWW.KLEENFREAKS.NL Last edited by brabomk1g60 : 18-11-2009 at 23:00. |
|
|||
|
|||
Ja dat komt omdat deze set gemaakt is voor ibiza polo.. dus daarom gaat hij niet hoog.. is niet erg want uiteindelijk wil je dat als je hem naar beneden zet dat hij laag staat.. 10mm leidingen en alleen achter dus dat gaat wel snel
rijhoogte is dus wat je ziet en het rijd HEERLIJK.. eerlijk waar |
|
|||
|
|||
voor poten zitten er ook onder.. filmpje heb ik helaas niet kunnen maken komt morgen..
2cm over onder de lip... kan nog lager alleen me band zit in de weg.. dus even 185-35 monteren dan ligt waarschijnlijk de lip op de grond.. 8) Tis jammer dat hij achter niet heel hoog kan maar goed uit ligt goed laag en daar ging het om.. http://www.youtube.com/watch?v=l8zE_QvvbtM |
|
||||
|
||||
niets voor mij maar wel geinig...
nu het neusje nog spuiten?
|
|||
|
|||
ja dat kan he.. haha Ja man zker het neusje nog spuiten..
|
|
||||
|
||||
Leipe shit ouwe!
|
|||
|
|||
Last edited by VwRitch : 05-02-2010 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Als dat in kleur staat, met die BBS-en er onder, gaat dat gruwelijk staan!
|
|||
|
|||
Jaa dat is wel te hopen haha
|
|
||||
|
||||
zeker wel
|
|||
|
|||
tis nu toch winter maar begin meeting seisoen moet mijn auto wel klaar zijn.. me dak heeft ook schade dus dat moet ook opgelost worden denk dat ik me dak zwart laat spuiten..
|