|
||||
|
||||
Quote:
Leuke basis, succes ermee. Op welke sloop liggen die 20Vt motoren dan ? Denk trouwens niet dat Maurice erop zit te wachten dat bekend is dat hij een limited in zijn bezit heeft.... Gr.
|
||||
|
||||
Quote:
71.
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt er in Reuver een sloop? Steeds meer mensen uit de buurt trouwens |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij karel maar zonder turbo ! hij heeft er een paar liggen uit een audi a3 en een passat www.karellepsiautoservice.nl Dan zal hij het zeker ook wel fijn dat jij zijn naam noemt dan Last edited by GOLFMEISTER : 18-12-2009 at 12:45. |
|
||||
|
||||
gister was het sinterklaas
Zoals ik al zij was het gister sinterklaas
hier al wat fotos van het spul ben alleen nog niet zeker of ik de grill wel ga gebruiken toch maar geen schroefset gekocht dit is een setje 60/60 (wel even de ring verzetten op de achterschokbreker) als het niet bevalt bestel ik nog een setje 80/80 veren. De grille bevalt niet zo eerst maar eens mooi zwart spuiten kijken we dan nog eens De gruße |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien is het wel een fictieve naam, een limited benoemen in een bepaald dorp lijkt me erger in dit geval. Veel succes met je golf, gaat wel goedkomen denk ik...
|
||||
|
||||
Quote:
ik zou er nog iets meer aandacht aan besteden vind ............vast leuk |
|
||||
|
||||
Quote:
haha mooi he ouwewijvenforum.nl |
|
||||
|
||||
he man stakke auto,word een heel project zo te zien succes ermee ben benieuwd hoe hij gaat worden.
gr pieter. |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx pieter das waar maar wenn schon denn schon hoef er gelukkig niet veel aan te lassen weet nog niet wat ik met het interieur doe. |
|
||||
|
||||
he ik zie dat je een achterpaneel gekocht hebt is je balk nog hard? en wat doe je met de binnen plaatwerk wielkast?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen de hoeken achter zijn slecht en de randjes aan de voorkant de binnenscherm randen heb ik ook besteld voor de zekerheid zo ver ik gezien heb is de bodem helemaal hard gelukkig, heb gister avond wel gezien dat mijn vulpijp goed krokant is aan de bovenkant |
|
||||
|
||||
kleine update
Hej daar zijn we weer,
Heb de laatse tijd niet veel meer kunnen doen helaas. De velgen zijn inmiddels wel terug nu alleen nog even laten coaten. toch voor de zekerheid maar even passen de vulpijp is helemaal weg over drie weken gaat hij naar de loods bij mijn ouders dan kan eindelijk het laswerk beginnen ik hou jullie op de hoogte |
|
||||
|
||||
Zijn die gaten er achteraf bij geboord?
Is dat wel veilig? Ik zou die andere gaten hebben toegelast. En aan die vulpijp is niet meer veel te lassen :p Verder nog veel succes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, De gaten zijn op een CNC freesbank gemaakt. Ik denk dat het niet veel kwaad kan ben ik niet zo bang voor. nee de vulpijp is niet meer te redden |
|
||||
|
||||
Quote:
Je beseft welke krachten er op je wiel komen, en hoe groot die zijn? Even ter waarschuwing. Ik had het namelijk wel geweten. Dichtlassen... |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Oke, dan zal het wel goed komen!
Gaaf ding! |
|