|
||||
|
||||
Quote:
jep, de lagere banden komen erop zodra ze binnen zijn, met de laagte valt wel mee, auto is iets omhoog gekomen omdat de afrolomtrek iets groter is dan standaard
|
||||
|
||||
Netjes!Het ziet er niet erg groot uit, en dat bedoel ik positief
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, had gedacht dat het te groot zou ogen maar dat valt niks tegen. Mooie set zo en laag zat voor. Achter nog een cm omlaag en klaar zou ik zeggen.
|
|
||||
|
||||
Ziet er heel netjes uit zo
|
||||
|
||||
nog maar weer paar foto's, vandaag de auto maar eens gewassen,
|
||||
|
||||
Blits! Grappig om te zien dat bij mij de zonneschermen op dezelfde plek zitten.
|
|
|||
|
|||
afdekhoes (rolo) gezocht!!
Quote:
Heb jij de afdekhoes nog van jou golf variant,ben ernaar op zoek? Bedankt alvast.grtjs marlon. |
|
|||
|
|||
Quote:
zeg johan heb jij nog fotos van je oude liefde de 8v gti uit 85??
|
||||
|
||||
tuurlijk heb ik dat, hoeveel moet je er hebben
|
|||
|
|||
hey johan lebbink,
leuk dat je hier ook op het forum zit. steeds vw gek ik zag je zus Suzanne op de foto staan heb ik nog op de basisschool in de klas gezeten grappig man. ik heb nu al sinds okt 2007 mijn groene milestone golf van 97. groeten Ivo Gerritsen brummen |
|
||||
|
||||
Hey jij bent degene die mij via marktplaats banden verkocht hebt en ze daarna niet opgestuurt heeft! Wat is dat dan voor praktijk, je reageert ook niet op mijn emailtjes. Vind dat gewoon achterbaks.
|
|
||||
|
||||
wintermodus, had eerst 14 inch origineel lichtmetaal vw, maja, soms heb je een gekke bui en dan krijg je dit
|
||||
|
||||
waarom gaat iedereen ineens op de japanse toer?? :S gewoon lekker matzwart, lijkt veel strakker toch :P
Maar als je het toch wil afmaken, moet je ook nog de spiegelkappen oranje spuiten :P