![]() |
|
||||
|
||||
![]() zie post 1
|
||||
|
||||
![]() Nadeel is dat ik dan met Nankiepang banden moet gaan rijden.. dan geef ik liever wat extra uit en ga op zoek naar et53,2 's..
trouwens waarschijnlijk al gevonden ![]()
|
||||
|
||||
![]() zo, vandaag ff gepast.. helaas de adapters nog niet binnen, dus nog niet echt goed kunnen kijken hoediep ze in de wielkasten vallen.
met een spacertje van 20 mm wel even de wielen goed onder de auto gezet om een idee te krijgen. De voorkant: De achterkant: Achter is het me echt te breed, dus opzoek naar ET53,2!! Eventueel voor tijdelijk kan het wel, op deze hoogte. Maar dan worden ze niet gepoedert, ze zijn nog netjes en voor de verkoopwaarde is zwart poederen nou niet echt positief. De groeten,
|
|||
|
|||
![]() dan kom je op dit uit
![]() met de zelfde et en ook 7j en ook 20mm adapters(voor 2mm laten afdraaien) randen omgevouwen met 165-50-15(achter nog 185-45) banden voor ![]()
|
||||
|
||||
![]() welke et waarde heb jij achter rick?
15x7 et53,2? met 20 mm spacers? en aan de voorkant? 15x6 et53,2? met 18mm spacers?
|
|||
|
|||
![]() et 3 met 20mm adapters orgineel et 23 dus(achter)
en voor is dat et 5 omdat 2mm van mij adapters heb laten afdraaien 7x15 et 23
|
||||
|
||||
![]() dan zijn ze dus te breed
![]() ik wil namelijk perse niet met nangkang gaan rijden. Dus op de 7j (achterkant) komt er dan 185/55 op. En ik wil eigenlijk nog een stuk lager dan jou (voor op meetings omlaag te kunnen schroeven, voor de rest mooie hoogte en knappe wagen!). Bedankt voor de foto's! heel verhelderend... helaas ![]()
Groetjes, Larsje qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it." Last edited by larsje : 01-11-2009 at 15:49. |
|
|||
|
|||
![]() na de winter komt er achter ook 165-50-15 en dan kan ie zo laag dat de auto bijna op de velg ligt(het scheelt echt een hoop 165-50 of 185-45)
je kan dan dus echt laag ik denk dat het wel gaat(als je de zelfde et hebt) het mooiste voorbeeld is misha met zijn witte jetta kijk anders in zijn topic of je stuurt een pb
|
||||
|
||||
![]() Dankzij area51 heb ik
2 stuks 7x15 ET52,3, porsche onderdeelnummer; 944.362.104.00 gevonden! Dus dan wordt het de bandencombo 165/50 aan de voorkant en 185/55 aan de achterkant... heeeeeeeeeeel licht getrokken dus! Nu nog op zoek naar betaalbare bandjes (bridgestones potenza RE 040, goede gebruikte)!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ik had die ook in 7j et 23.3 met een 15mm adapter. Kan wel, moet je de wielranden wel max aanpassen. Nu zelfs 8j et 23.3 met 15mm.. ![]() De et23.3 is een mooier wiel door de bredere rand imho |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een naafkapje, maar ik heb er nog 1 liggen. Laat maar iets weten. laskoning@home.nl |
|
||||
|
||||
![]() nee ik ben ondertussen voorzien van 2 naafkapjes (een van de anderen was het zwarte midden slecht van.
en op t moment toch geen auto om de velgen onder te doen (auto gestolen en afgefikt)
|
|||
|
|||
![]() Deze s afstoffen! Heb n set 16" 7j Porsche Teledials gekocht.
Et waarde zou 52,3 zijn maar daar lijkt t in de verste verte niet op... Eerder et72,3. Wie weet hoe dit zit? Zijn er Teledials met hogere et waarde dan 52,3 of zijn die van mij afgedraaid? Daar lijkt t niet op. En wat zou dan de werkelijke waarde kunnen zijn? Type nrs zijn helaas niet te lezen... |
|
||||
|
||||
![]() Porsche 928 7x16 et65 Teledials
|
|||
|
|||
![]() |