|
||||
|
||||
Afkeur...
De punten en de oplossingen: - accu los (ff rubbertje ertussen klemmen) - uitlaat rubber kapot (nieuwe erop) - Stuurkogelhoes kapot L.V. (kit ertussen) - ashoes versnellingbakkant hangt los (tie wrap eromheen) - beeld koplamp R.V. fout (nieuwe lamp op de sloop halen) - Wiellager rechtsachter speling (afstellen) en het ergste.. Bovenste veerschotels achter aan vervanging toe (roest) Oplossing: Schroefset monteren Of me dit gaat lukken voor volgende week donderdag.. (dan zou ik terug moeten komen volgens die kerel) Denk het niet... Maar het komt (uiteindelijk) wel goed. Gelukkig waren remmen, CO, verlichting e.d. prima!
|
||||
|
||||
Schroefset is onderweg, zou morgen (vanuit duitsland naar een kennis in duitsland) of overmorgen er moeten zijn!
Morgen de hele dag de rest van de punten maken! hopen dat ik het haal! (vrijdag de hele dag vrij van school, dus zal het wel vrijdag worden) De koplamp denk ik dat ik ook weet wat daarmee het probleem is. Ik heb de grill met een tywrap vastgezet aan het lampframe. Omdat een clipje was afgebroken. Dus ik denk dat als ik de tywrap loshaal dat het dan prima is.
|
||||
|
||||
Zit jij niet op school op dit moment? Toch die set van ebay geworden? Komop met dat beun apparaat!! Moet gewoon rijden!
|
|
||||
|
||||
vandaag de hele avond geknutseld.
accu vastgezet (gewoon de bout vastgedraaid) uitlaatrubber vervangen (pain in the *$$ zonder brug) koplamp losgeknipt (lijkt nu afstelbaar te zijn) Veerpoten aan de achterkant eronderuit geschroefd... nu komt de horror. deze veerpoten zaten zo onder de auto! en ik weet dat de vorige eigenaar ze er ook zo onder heeft gezet, aangezien een half jaar geleden een schroefset "eingetragen" is. En hij voor verkoop deze poten eronder heeft geschroefd. (dus 6 weken geleden ofzo)!! de rechtse schokbreker (links op de foto) heeft GEEN veerschotel meer! het restant zit wel nog erop, maar is een doorsnede van 3 cm ofzo! dat iemand dit onder een auto durft te zetten! Wel nog even een sfeerimpressie: En als alles goed is gegaan, zijn mijn 7j velgen er! (was zelf niet thuis) gamble en bregget, tnx voor het aannemen!
|
||||
|
||||
Zo, alle schroefveren zitten eronder, behalve linksvoor.
Hier ligt de aandrijfas eronderuit en de veerpoot. Ff de aandrijfas opknappen en dan monteren. Daarna ff t stuurkogelhoesje vervangen en dan kunnen we weer op apk!
|
||||
|
||||
Nou hoppa! Gaan met die frikandel! Gefeliciteerd.. Vlaai!!
|
|
||||
|
||||
vlaai heb je gehad
Apk gehaald! Het verkeerde lichtbeeld bleek door het C-merk H4 koplampje te komen. Het zat goed gemonteerd en alles, maar gaf toch een verkeerd beeld Maargoed, na een philips lampie erin te hebben geduwd en de rest te controleren heeft de keurmeester zijn zegel van goedkeuring dus gegeven Mn secondelijm stuurkogelhoesje was goed, schroefset had hij niets op aan te merken en mn accu heb ik gewoon goed vastgedraaid. Nu bollen met die bak! (en hopen dat ik nadat ik een nieuwe accu heb gemonteerd ook mn accu klem er constant op kan laten zitten)
|
||||
|
||||
En de eerste menu´s zijn genuttigd! Plaats eens wat onroad foto´s! Dakrek is echt meesterlijk!
|
|
||||
|
||||
dakrek is er ondertussen alweer vanaf!
maakte teveel lawaai, en eigenlijk ziet het niet uit, zon hoog ding op je dak! Vandaag en gister het interieur gepoetst en de audio kabels beetje netjes weggewerkt. Ben alleen mn iso stekkertjes kwijt, maar denk dat ik weet waar ze liggen (straks ff kijken, is wel weer te ver rijden maargoed, dat is dan maar zo). Bandjes van de 6j zijn binnen, die ga ik zometeen ophalen bij het afleveradres, net als de nieuwe toeter, voor mn nieuwe spucknapfstuur. De banden voor de 7j zijn besteld (autobandenmarkt heeft kortingsactie!) en zijn als het goed is, onderweg. De 7's gaan als alles meezit a.s. zaterag gecoat worden. Het schiet dus al op!
|
||||
|
||||
Leuke projecten heb je daar!
|
|
||||
|
||||
alles leuke projecten, alleen helemaal geen tijd, dat is wel nadelig...
De golf krijgt binnenkort een dikke update! Ik zal tzt foto's maken!
|
||||
|
||||
Quote:
De update laat nog op zich wachten door het fijne weer. Een kwartiertje in de kou werken is vermoeiender dan een halve dag met normaal weer.. Mn accu vond dat de auto na 3 keer proberen te starten (aanslaan en dan gelijk weer afslaan) lang genoeg had geprobeerd, en vond het ook wel welletjes met deze temperaturen. Maandag ff naar duitsland een nieuwe (gel) accu halen. Misschien morgen een kleine update. (verjaardagscadeautje monteren). Verder gaat de 73er morgen naar de sleutel-loods, om aldaar klaar gemaakt te worden voor, helaas, de verkoop....
|
||||
|
||||
Dude, ik voorzie weinig kans om je te helpen van de week ouwe! Ga maandag, dinsdag en woensdag werken. Stond gisteren trouwens vast in de sneeuw! Mandy moest duwen
|
||||
|
||||
Quote:
Sjongejongejonge, die henk komt ook al niet gaat z'n gti in de schuur duwen... kunnen jullie anders over een week? (de 30e) is namelijk 99cent party bij cheetah
|
||||
|
||||
Kever stond onder het afdak, maar met het weer van afgelopen weekend moest hij zelfs het beste van het nederlandse weer ondervinden.
De Golf stond niet onder het afdak en dus 20cm sneeuw! De voorruit hoefde gelukkig niet sneeuwvrij gemaakt te worden, daar zat een kartonnetje op. Lekker koud En toch staat hij er niet verkeerd bij zo! Vandaag twee winterbandjes geregeld en ik rol nu dus weer op 4 gelijke wielen! En, helaas nog geen foto's ervan, USlights gemonteerd!
|
||||
|
||||
Ik vond op mn telefoon nog wat foto's
sorry voor de crapfotos, telefooncamera = overleden bij de mac met gamble: En op de parkeerplaats: mijn wagen (verlaagd), onbekende golf 2 (standaard), gamble (titanic)
|
||||
|
||||
Morgen een sleutelplekje geregeld..
FF de golf een grote beurt geven: - olie+filter verversen - luchtfilter vervangen - benzinefilter vervangen - bougies vervangen Zijn er nog meer (slijtage) onderdelen die ik moet vervangen? De bougiekabels lijkt me onnodig (zien er nog goed uit, en heb er geen problemen mee), verdelerkap en vinger misschien? Contactpuntjes (of heb ik die niet? 1.6EZ carb)... Verdere suggesties welkom!
|
||||
|
||||
Zo, vandaag de kever in de stalling gedaan.
Hier blijft hij tot ik tijd heb om hem op te knappen. (ga stage lopen 5 mnd vanaf feb.) Omdat hij niet zo graag startte (kou en accu) heb ik hem gesleept met een "triangel" Deze heb ik van Ralph (http://customgarage.nl/ ) mogen lenen. Foto's komen nog.
|
||||
|
||||
Ey prutser! Ik zou ff kijken naar rotor en verdelerkap. vsnaartje ook nog even controleren op spanning en kleine scheurtjes.
Ps: the titanic is no more! Sta nu op 'getaway' hoogte! Ben overigens nog wel lager dan jij met de wagen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet idd de verdelerkap en vinger vervangen, en ook de kabels (flink geoxideerd) Alleen was de automaterialenzaak gister om 5 uur dicht, kwam ik om 5 uur achter... Gister wel de kever verhuisd, zoals gezegd, hier de foto's: Tnx to moeder voor de auto, Tnx to Ralph (Customgarage.NL )