|
||||
|
||||
Quote:
Ken die ook op een schijfie, weet iemand die 'm graag wil zien
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het was vandaag speciale kinderdag bij cars.
ook de poosters kregen ze gratis mee. |
|
||||
|
||||
Nou ik ga hem dan vanaaf maar eens kijken. Heb hem al weer een tijdje maar nu ook met ondertiteling Sommige mensen hiero willen dat graag!
|
|
||||
|
||||
heb hem ondertussen ook gezien.. echt een aanrader! ook als je ouder bent dan 10.
|
||||
|
||||
schijnt dat de scene met het fiatje 500 en de ferrari f430 ingesproken is door niemand minder dan herr schumi him zelf!!
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb de film net gekeken. Heel knap gemaakt. Hoe de auto's op het echte voorbeeld lijken en toch "leven". Echt een Pixar film.
|
|
||||
|
||||
heb em vandaag gezien idd,erg leuk gemaakt.zelfs ik ging naast de kids zitten kijken
|
|
||||
|
||||
ik ben er vrijdag naartoe geweest, wat een superleuke film, echt een aanrader!!!!
|
|
||||
|
||||
ben ook geweest met de kleine...naar de ned versie, erg leuk, maar bios waard??? zou m ff downloaden
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo'n poster heb ik nou ook van het dochtertje van mijn baas gejat (uit de fancy ofzo).. meisjes hebben toch niks met autos
|
||||
|
||||
vanaf 29 juni bij elk happymeal:
|
|
||||
|
||||
Alleen mag je niet kiezen
Je krijgt er gewoon eentje gedumpt in je happy meal...
|
|
||||
|
||||
Zo, ik hem ook maar meteen via het net binnengehaald en gekeken, hij's gaaf!!!
|
||||
|
||||
Quote:
flauw zeg.....hebbie ut wel gevraagd??
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mogen ze niet doen , heb ik al vaker gevraagd *snik* De laatste keer durfde ik het niet nóg eens te vragen Vond de film trouwens echt stoer!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zit er nog maar 1 ding op: McDonalds medewerkers gezocht!!!
|
||||
|
||||
Quote:
of gewoon 5 weken achter elkaar naar de McDonalds gaan. ik kom er zowiezo al bijna elke week 2 keer |
|
||||
|
||||
Ghehe, ik ook vaker per week maar das voor:
een sundae-ijsje caramel ZONDER nootjes je hebt nu ook bij Kruidvat heel veel Cars spulletjes Maarja ik begin er nu langzamerhand toch iets te oud voor te worden
|
|
||||
|
||||
Hoorde ik nu dat dit de laatste week is van de "cars-toys"??
Arbeiders in opstand in fabriek Happy Meals McDonald's nu.nl Uitgegeven: 27 juli 2006 14:17 Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 14:17 PEKING - In een Chinese fabriek waar speelgoed wordt gemaakt voor de populaire Happy Meals van hamburgergigant McDonald's, zijn arbeiders in opstand gekomen tegen hun slechte arbeidsomstandigheden. Dit meldde de Amerikaanse mensenrechtenorganisatie China Labor Watch donderdag. In de fabriek in Hengli, in het zuiden van China, moeten de arbeiders elf uur per dag werken, zes dagen per week. Zij verdienen maar 75 Ã* 100 dollar per maand. Betaalde vakantie en doorbetaling van loon bij ziekte zijn er niet. De oproerpolitie is in actie gekomen tegen de protesterende arbeiders. Daarbij vielen veel gewonden; een tiental arbeiders is gearresteerd.