|
|||
|
|||
pics6
|
|||
|
|||
Was idd een leuke meeting, mede doordat het weer goed was!!
Ik heb alleen 1 klein commentaar over de prijzen verdeling. ( En dat is bijna op elke meeting zo) Je hebt van alle soorten VW's heb 1ste , 2de 3de generatie allemaal apart gejureerd. Behalve bij de passats daar wordt alles op 1 hoop gegooit, vind ik een beetje jammer. (en met mij nog wel een paar) Ook bij de passats is het mogelijk om een onderverdeling in de verschillende modellen. Maar voor de rest een Superdag gehad Hulde aan Ton en zijn teammaten voor de opzet. Last edited by skinny : 27-09-2009 at 19:09. |
|
|||
|
|||
movie1
|
|||
|
|||
???movie??
iemand die me kan uitleggen hoe ik een filmku derop krijg??
|
||||
|
||||
het was een zeer geschikte dag geweest COMPLIMENTEN voor de organisatie.
alleen een beetje lang wachten bij de vetbak.. ik heb dan ook weer mooi materiaal gezien maar ook een hoop auto`s die ik ook bij ons op de parkeerplaats bij de supermarkt tegen zou kunnen komen dat vond ik wel jammer tot volgend jaar gr,egon |
|
||||
|
||||
Quote:
Film kan alleen via een link, embedded wordt niet ondersteund
|
||||
|
||||
Zeer geslaagde meeting! Hiebij mijn bijdrage.. het zijn er niet zo veel maar toch!
De rechte is mijn 1600 TL Last edited by Iv0 : 27-09-2009 at 19:04. |
|
|||
|
|||
bedankt dat jullie allemaall aanwezig waren vandaag, het commentaar wordt genoteerd en hier wordt zeker iets mee gedaan.
Het is alleen niet te zeggen wat voor auto's er komen dus het is zeker mogelijk dat je wat auto's hebt gezien die je ook bij de buurtsuper ziet maar goed er zaten zeker ook echt dikke wagens tussen. Ik hoop dat jullie allen volgend jaar ook weer aanwezig zijn |
|
||||
|
||||
Was een goede meeting mede door het goede weer en omdat het ook voor ons om de hoek was, de opkomst en niveau vond ik redelijk.
mijn bijdrage ..
|
|||
|
|||
van harte Richard |
|
||||
|
||||
Stonden wel een aantal mooie marsrode mk1's tussen !!!
|
|||
|
|||
Vandaag uiteraard weer een geslaagde dag, maar had niet anders verwacht!
Vorig jaar ook een supermeet.. Van de catering heb ik geen gebruik gemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen :lol: Stonden wederom mooie auto's en het weer hadden we ook mee. Af en toe een of andere gek die zijn bass weer zonnodig moest laten horen, maargoed. VW Team Brabant bedankt voor de eerste prijs Jetta II !! Subje gefeliciteerd met eerste prijs Seat Algemeen!! Foto's komen zsm op www.subdubbers.nl !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hey heren,,
echt een geslaagde meeting zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar ofzo.. me broertje heeft ook foto's gemaakt die op internet staan 433 stuks www.picasaweb.google.nl/tomfotografie
|
||||
|
||||
Was weer gezellig vandaag en prachtig weer erbij .
top meet .
|
|||
|
|||
en die linker tl is de ouwe van teunis verschoor
blijft vet ding
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
En bij deze staan de fotokes van de VW Audi meeting van VW Team Brabant on de line.
voorproefke: de rest in de Gallery op www.vw-speed.nl
|
|||
|
|||
Vandaag met VWJB meegereden naar Oss.
Prima dag gehad, sfeer was goed, weer was goed, organisatie prima (hulde voor de opmerking richting gast met klapperende G40, Het is hier geen autostyle meeting, dus ophouden of oprotten. GENIAAL!!). Ook jammer van de diverse paupers die de hele godvergeten dag hun sub aan hadden. Muziek was wel humor, hele ochtend hakkuh en zagguh B) en voor de rest lekker gevarieerd. Mooie wagens gezien, in alle soorten en maten. Paupergehalte viel goed mee. Wachten bij de vet-voorziening is er altijd. Moet je gewoon zorgen dat je: *of eerder gaat *of later gaat *of gewoon gezellig met ze alle in de rij staan te ouwehoeren tot je aan de beurt bent. *of het broertje van VWJB ompraten dat hij in de rij gaat staan om te bestellen Zelfs de vrouwen vonden het een geslaagde dag (of zou het zijn omdat ze de hele dag in de zon hebben zitten ouwehoeren ?). Wil toch heel wat zeggen.
|
||||
|
||||
Deze Jetta nog een prijs gewonnen?
Ik vond 'm er in ieder geval erg strak bij staan!
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je denk ik gewoon aan wennen. Ik was zelf (volgens mij) met de enige MkI Passat, en ben er zo'n 2 uur geweest, zonder totnogtoe ook maar op een foto te staan. OK, het is geen Pokalsieger (ook niet zo bedoeld), maar een standaard MkII Jetta wordt meer gewaardeerd... And so be it?! Tegenwoordig is een 86'er MkII Golf met een dakrekkie en een bermlamp 'Oldskool', dan is Passat zeker 'Underground'?