|
||||
|
||||
Ja helemaal gelukt Rob, en wederom bedankt voor de telefonische support!
Quote:
Gewoon bij een garage bij ons in Zeewolde. |
|
||||
|
||||
De remverlichting is zo zwak dat de gewone verlichting overstemd waardoor je remmen niet ziet, iemand ervaring met dit probleem?
|
|
||||
|
||||
Nog steeds 6 volt? Massa probleem.
|
|||
|
|||
idd massa of de draden van je lampen zitten verkeerd om
|
||||
|
||||
je hebt niks teveel gezegd bij speed.. ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
Dank je wel Jaap
Hij is inderdaad gewoon 6v, de gewone verlichting is extreem vel, kun je op de onderste foto ook wel een beetje zien, de remlichten zijn een stuk zwakker, misschien is het een optie om de gewone verlichting en de remverlichting om te draaien? Of bedoel jij dat ook Rob. Of zit dit probleem echt in massa en niet in de lampjes zelf... |
|
|||
|
|||
idd erik dat bedoelde ik vaak wordt er na het monteren niet goed gekeken of de draden wel goed zitten en alleen gekeken of de lampen werken.
|
|||
|
|||
Lekker hoor! Ik ben trots op je
|
|
||||
|
||||
Haha
|
||||
|
||||
mooi ding.
dat de verlichting zwak brand is een combinatie de 6v installatie en zwakke massa die door de jaren heen is ontstaan. ik heb ook 6v en de knipperlichten doen het amper, maar ze doen het wel. Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
haha bedankt he, nu jij nog een keer iets plats Thanks Levis, ik heb alleen hele velle achterlampen, en remlichten die zo zwak zijn dat ze er niet overheen komen zal ongetwijfeld hetzelfde probleem zijn. |
|
||||
|
||||
Leuke kevert! Wat die achterlichten betreft, de remmen horen harder te branden dan achterlicht. Denk dat ze bij jou de draden hebben omgewisseld, óf het peertje er verkeerd om inzit...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
De kever is afgelopen weekeind voor het eerst met mij op een meeting geweest en is daar door een duitser flink op de foto gezet
Last edited by Erik M : 16-09-2010 at 16:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
je foto's werken niet, alleen als je ze in een niet scherm kopieert en plakt dan krijg de de fotogallerij. wel een hele gave kever dit, heb ik eff gemist geloof ik
|
||||
|
||||
Hmm, kon ze ook al niet opslaan.
|
|
||||
|
||||
De originele fotos zijn een stuk scherper maar die kon ik niet linken helaas, maar het is nu wel gelukt om ze in mijn topic te krijgen
|
|
||||
|
||||
dikke keverrrrr
|
||||
|
||||
De kever heeft inmiddels ook verlaagde spindels en luchtvering op de voorkant, even een paar fotos van hoe de kever nu op zijn wielen staat De voorkant kan nu lager dan de straat toelaat en hij kan tot en met de vooras aan de grond, dit gaan we binnenkort nog even oplossen maar voor de fotos is het wel leuk
|
|
|||
|
|||
Wat een grave bak man!
|
|
||||
|
||||
Vond een paar foto's van de kever dus dacht die horen in mn topic. Na de Wörthersee komen er nieuwe remmen onder, apk er weer op en krijgt de kever een paar nieuwe zomerschoenen
|