|
||||
|
||||
Super weekend
Organisatie bedankt namens de DKP Club Mooie foto Mitchell Last edited by Kaj_A : 14-09-2009 at 09:59. |
|
||||
|
||||
Zo, eindelijk weer wat slaap ingehaald na dit fantastische weekend.
Hier foto,s van ons kamp. En onze buren die met dit kasteel de eerste prijs wonnen. nog wat pics. en de rest staat hier: http://s712.photobucket.com/albums/...mview=slideshow
|
||||
|
||||
Bij deze de foto's
|
||||
|
||||
de foto's staan ook online op http://www.vw-speed.nl
hier een voorproefje, de rest in de Gallery van VW-Speed.
|
|||
|
|||
wederom een fantastich weekend met enkele leden van de club,veel gezelligheid en dom gezwets,veel drank en mooie auto's.
het lijkt wel of het elk jaar beter wordt ;-)) ook een dikke pluim voor de organisatsie die het wederom erg goed voor elkaar had en er veel moeite en tijd insteken om het weekend goed te laten verlopen. ook een paar foto's,niet veel deze keer,geen idee waarom eigenlijk :0 http://s332.photobucket.com/albums/...mermeet%202009/ |
|
||||
|
||||
supermeeting en echt een superweekend gehad
Thumbs up for the crew en met mooie 3e prijs voor me corrado naar huis mogen gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Mien god.... Daarom zag die er zaterdag zo witjes uit.. |
|
||||
|
||||
nou daar ben je klaar mee zeg hahaha
|
||||
|
||||
Dat had Arjan ook gedaan de avond voor VW Outlaws......hij zag er toen inderdaad behoorlijk uit als een Sponz(er)
|
||||
|
||||
Quote:
Tiana moet toch maar beter op haar broertje letten Goldfinger |
|
|||
|
|||
zaterdag avond daar alsnog aangekomen met een paar andere om nog even een avond gezellig mee te doen..
ben dus niet het gehele weekend geweest.. maar vond het echt super geregeld allemaal, echt hulde voor de organisatie.. en vond dat ontbijt toch ook echt wel toppie en verder ook nog 2de prijs best of "polo 6n en nieuwer/lupo" mee naar huis mogen nemen hier dan mijn bijdrage van foto's >>>KLIKKIE<<< en een voorproefje |
|
||||
|
||||
Quote:
1-1 Maar nu ben ik weer aan zet |
|
||||
|
||||
Deze heeft trouwens een nieuwe eigenaar nodig... |
|
||||
|
||||
haha krijg je em dan met of zonder authentieke summermeetdirt
|
|
||||
|
||||
Ik vond het echt een super meeting relax sfeertje en gewoon alles goed geregeld ik hoop dat deze meeting wel in stand blijf ik zal in iedergeval weer aanwezig zijn
hele grote pluim keep up the good work gr Vw Team Brabant |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha dat heeft ie niet nodig hoor. Er wordt een mooi blokje gebouwt voor de derby en hij wordt een andere kleur dus het komt goed . Deze derby is van een vriend en we hebben zaterdag avond met onze dronken kop de derby dus voor de helft gepoetst en de andere helft onder de bagger gegooit zondag vroegen we ons af waarom we dat deden . |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat vroeg ik me meteen al af.
|
|||
|
|||
Haha ik vond het er juist erg grappig uitzien, dat verschil tussen beide kanten van de auto.
|
|
||||
|
||||
Iedereen heel erg bedankt voor deze hartverwarmende reacties, daar doen we het als organisatie allemaal voor!
De vrijdag begon goed met een snel volstromende camping, naast de vooraangemelde camping gasten uit nederland, duitsland en belgië kregen we ook nog onverwacht bezoek van een groepje engelsen! De BBQ's gingen al snel aan de potjes bier open. Zaterdag begon de dag een beetje bewolkt en vielen er een paar druppels, maar snel daarna trok het open en kon iedereen genieten van een lekker zonnetje. Tegen het einde van de middag de 'Best of..' prijzen uitgereikt en 's avonds in de feesttent met DJ de prijzen voor de camping gasten uitgereikt en werd de loterij gestart. Daarna tot laat doorgegaan met veel muziek, drank en lekkere snacks. De zondag begon hetzelfde als zaterdag maar helaas trok het niet op en was de zon weinig te zien. Een paar buitjes was aanleiding voor velen om de VW in de garage te laten staan. Ondanks het weer hadden we toch een goede opkomst met leuke auto's! De foto's volgen snel en wij willen nogmaals iedereen bedanken voor het leuke weekend!!!