|
||||
|
||||
dankje op school geleert he:P
|
|
||||
|
||||
verder heb ik het dak van de caddy er af gehad want er zat een zonne dak in iets wat ik totaal niet wou hebbben
duss op de sloop en de buurt dakje gehaald en die er op gelast we hebben het hele binne werk van het dak laten zitten duss alle punt lassen door geboort voor raam en op de zijkant op de dag goot door gesleepen met lammele schijf dan licht hij in princieper al helemaal loss achter ook met een lammele schijf op de hoe door gesleepen en dan het kapje er af trekken en bij het dak van de sloop bijna het zelfde aleen dan het frame werk er uit sloopen het si wel een dikke dag werk maar dan heb je ook weer een mooi orgineel dakje helas heb ik geen fotos van dat het dak er af was :S maar hier kan je wel een beetj zien hoe het der weer op zat net na het lassen de dak goot hebben we weer aan elkaar gevloeit met tig want dat zou niet echt gaan lukken met mig mag [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Nice moet ook me dak nog doen heb je evt wat meer foto's van ouwe dak er nog op en eraf enz en keep up the good work
Grz |
|
||||
|
||||
nee sorry heb er niet echt dudelijke fotos van sorry zag al op het forum dat je er ook een ader dak op wou
|
|
||||
|
||||
Leuk project! Je vader had er al veel over verteld.
Maar klopt het dat je hem vorige week al buiten had te staan? En dan bedoel ik niet je zwart / oranje caddy . Of was dat iemand anders z'n caddy. Groeten Peter |
|
||||
|
||||
ja hij staat inderdaad al buiten hij is inprinciepe ook al helemaal klaar nog radiotje er inen hij si klaar maar ben op dit moment in china duss kan er wijnig aan doen
|
|
||||
|
||||
Dan zal ik de volgende keer even langzamer rijden.
Radio erin is niet het belangrijkste, maar dan heb je ook nog wat te doen als je weer terug bent. |
|
||||
|
||||
aan de auto zat nog wel veel meer las werk zo asl wiel kast randen achter en de dorpel maar alemaal op dit moment geen fotos van
het strak maken van de auto heb ik niet zelf gedaan dat heeft me vader gedaan is beetje hobby van hem eerst heeft hij de hele achter kant strak gemaakt [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] voor komen ook geen bumpers meer voor duss alle gaten van de bumper steunen en het andere grooet gat voor de radiateur dicht gemaakt en het sleep oog weg gehaalt en daar een schroef draad in gemaakt zo dat daar een schroef oog in kan worden gedraait [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
je laswerk ligt op een 'iets' beter niveau als je grammaticale onderlegging,maar wel een supervet projectvooral die custom-oplossingen zijn geniaal...
|
||||
|
||||
dat hebben ze me ook proberen te leren maar nooit gelukt
|
|
|||
|
|||
Heel mooi project
|
||||
|
||||
de klep die achter op de laat bak kom is ook eindelijk gezet dat konden we zelf niet dus moest wagten op een ander
[IMG] [/IMG] en toen moesten we natuurlijk ook even kijken hoe het zou staan [IMG] [/IMG] in de klep heb ik vna koker 20x20 een mooi sterk frampje gemaakt en op het einde kom een rvs schanier zelf gemaakt het wort veel te zwaar om hem gewoon met de hand open te houden want al met al weegt de klep een dikke 80 kilo dus heb ik op de sloop paar mooie gas veren van een transporter achterklep gehaald |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ben geen fan van kleppen, maar hij is wel netjes zeg.
|
|||
|
|||
goed bezig
|
|
||||
|
||||
goed bezig, hier zijn een paar handige Harries aan het werk zo te zien!!
|
||||
|
||||
de auto is nou bijna helemaal klaar voor het spuiten maar moest eerst de sprintern intercooler nog monteren
die heb ik zo geplaatst zo dat de radiateur er gewoon weer op de standaart manier voor kan [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] de gaten voor de knipper lichten in het zij scherm en voor op moesten ook nog gemaakt worden op de eerste foto kun je dat zien met een knipeerlicht er in van een golf 4 |
|
||||
|
||||
erg goed bezig! alleen staan de voor klippers ff te nieuw.
|
|
||||
|
||||
super dik project!
de knippers zou ik lekker weglaten! (voor+zijkant)
|
||||
|
||||
het vorderd netjes hier zeg!
goed bezig! groet frank