|
||||
|
||||
Quote:
Jaa is goed. is altijd wel gezellig. je herkent me wel aan de witte golf2
|
|||
|
|||
Loopt dat Veenendaal nog wel een beetje?
Ken een paar gasten met VW's die er vaak heengaan, maar met dit weer is het niet goed racen, lijkt mij. Ik zal binnenkort ook wel weer eens een kijkje nemen |
|
||||
|
||||
jaa loopt nog wel. alleen als het hele avond gaat regenen is er geen hond.
Midlands heeft nu winterstop. maar het is nu nog gewoon druk zat op een zaterdagavond. en als het droog is racen ze wel gewoon.
|
||||
|
||||
Hé mannen, lykt me niet erg slim om op n openbaar toegankelyk forum over racen te gaan praten
|
||||
|
||||
Quote:
Jaa ik weet het, maar de politie weet daar al van misschien zijn er net 6 autos tegen elkaar dan is er politie en iedereen rijd achter elkaar aan weg. hop naar een andere plaats. is voor de woute ook wel bekend. alleen moeten ze zoeken waar!
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT: VENLO IS NIETS TE BELEVEN KOMT VEEL POLITIE EN IS BIJNA NOOIT EEN AUTO TE BEKENNEN |
|
||||
|
||||
Wat is dat voor onzin? de groep wordt steeds groter en elke vrijdag is er zeker wel wat te beleven, kom maar een keer kijken!
enne politie komt wel eens langs ja...boeit dat??? moet gewoon niet gaan rijden dan niks aan t handje |
|
|||
|
|||
rustig maar Brave,
dat gaat meer over de plaatsen als het tref en in venlo is best wat te beleven, ligt eraan wie je kent natuurlijk ik vind het een goede zaak dat oom agent af en toe aan komt, houdt de gummende petjes VAN de straat en de gezellige mensen OP straat. Nooit last gehad van de politie, weleens van Beveiliging die zichzelf even belangrijk moet voelen
|
|||
|
|||
ben toenstrax in venlo geweest en was best lache :-)
en echt leuk het leedvermaak toen ik weg wou gaan :P (startkabels altijd bij me ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus onzin! www.vwclubvenlo.tk kan je zien dat er gisteren weer niets te doen was |
|
||||
|
||||
Iemand nog vaste meetings die ik aan de lijst kan toevoegen?
|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoel ik mischien niet zo goed uitgedrukt maar vanaf dit erop staat van venlo ben ik er een paar keer geweest en niemand gezien |
|
||||
|
||||
Quote:
sorry hoor maar er zijn een paar vrijdagen geweest dat er niets was ik ben de laatse 3 weken niet meer langs geweest daar dus kan daar verder niet meer over oordelen en van de laatste vrijdag heb ik gehoord van een paar vw rijders die ik ken, en mijn positieve kritiek was voor de plek niet voor de rijders |
|
||||
|
||||
Iemand meetings voor het komend seizoen?
|
|||
|
|||
de VAG nachten bij MMVW in 's gravenpolder??
16/7 20/8 17/9 8/10 |
|
||||
|
||||
elke vrijdag piet klerks (vlak bij de mac) in waalwijk vanaf n uur of 8
|
|
|||
|
|||
Elke vrijdag avond bij het transferium langs de a44 in leiden alle stijlen door elkaar.
|
|||
|
|||
Plaats:Waalwijk
Lokatie:Piet klerx woonboulevard Dag: Vrijdag tijd +/-:20:00 Bijzonderheden: Veel lol en kijken naar andere. houd het rustig geen burnout geen donuts rijd rustig dan hebben we geen last van de politie ze komen vaak langs maar dan maken ze gezellig een praatje, mist je iets doet wat niet mag dan hebben ze je |
|
|||
|
|||
Plaats:arnhem
Lokatie:rijnhal Dag:woensdag avond tijd +/-: vanf een uur of 7 a 8 Bijzonderheden:het is gewoon een algemen meeting het is gewoon dat vrienden met mekaar rond hangen meer niet niet echt een show meeting Plaats:heteren Lokatie:mac donald heteren Dag: vrijdag avond tijd +/-: uur of half 8 Bijzonderheden:www.street-creations.nl het is niet altijd in heteren de laatste tijd bij de rijnhal ivm de winter |
|
||||
|
||||
nog wekelijkse/maandelijkse/regelmatige meetings in de buurt van rotterdam?