![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoe krijg je die km-tellerkabel los? Ik kom er met geen mogelijkheid bij.. Laat staan die stekkers aan de onderzijde.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik licht de tellerbak altijd een stukje op, zodat ie uit de onderkanten loshaakt....
Stukje laten zakken en dan bovenlangs de kabel losnemen, beetje gepiel, maar betere oplossing kon ik me ook niet bedenken.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat doe jij altijd zo? ![]() Zover was ik idd ook al..Tot 2x toe,maar ik krijg dat ***ding er maar niet uit! ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 28-09-2010 at 14:36. Reason: Woord vergeten..Kan gebeuren toch? :p |
|
|||
|
|||
![]() Bij de versnellingsbak los maken
Dan krijg je voldoende lengte voor de tellerkabel Linker dachboardvak verwijderen dan kan je gemakkelijk bij de stekkers van de tellerbak |
|
||||
|
||||
![]() Let wel dat er een modificatie geweest is omtrent kachelradiateuren..
Een nieuwe gemodificeerde radiateur zit een overdrukventiel op daarom gaat ie niet meer stuk.. Zou zonde zijn dat je over een paar maand weer een x moet.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tellerbak demonteren en monteren is geen probleem meer.. Al doende leert men ![]() Ik heb dus een andere tellerbak gemonteerd en nu is het geval dat als ik boven de 50km/h kom de tellerbak begint te brommen. Heel luid en continu,totdat ik het contact eraf doe en weer aan.. Dan ist goed totdat ik boven de 50km/h kom. Dan begint ie weer! En daarbij begint ook het olie controlelampje te knipperen.. ![]() Iemand een idee wat dat kan zijn? |
|
||||
|
||||
![]() ik heb hem ondertussen ook vervangen, zonder dash eruit te halen
![]() Het is een gefrul maar met een beetje voorzichtigheid kwam het helemaal in orde.