|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, oke. Maar als je de goeie kant openhaald, is het in 1 minuut gebeurt . Maar toch bedankt! |
|
||||
|
||||
Quote:
Niemand die dit weet? |
|
||||
|
||||
Dit weekend mijn 17e verjaardag gevierd, en een paar leuke cadeau's gehad ;
- Kever uit blik. - Oude vw folder. (passat/polo/scirocco/corrado/etc. - En een geweldige T2 bus kalender Verder flink wat sponsering voor mijn project gehad . En ik ben erg benieuwd hoe m'n auto er over een jaar erbij staat! . Aanstaande zaterdag ga ik voor velgen kijken ... |
|
||||
|
||||
UPDATE
Zaterdag velgen gehaald. . 2 Banden zijn versleten, en ik mis 1 naafkapje. Daar was de prijs ook naar, en het naafkapje is al onderweg! Ook zijn er 4 nieuwe BBS emblemen onderweg . Gisteren beginnetje gemaakt met het tecktiel verwijderen. Even kijken hoe het ging. Die rubberen dopjes, kan je die gewoon dichtlassen of ergens nieuwe bestellen? Verder ben ik nog wat onderdelen aan het regelen, die (ik hoop) snel hier in huis staan; - Achterbumper inc. binnenbalk/ophangsteunen - Sierstrips deuren onderkant v/d bodykit - Deurhendel+ kapje binnenkant rechts - Kentekenplaathouder voor - Gordel linksvoor - Gordelhouders (waar je je gordel in klikt) - Dakrubbers Groetjes ... |
|
||||
|
||||
Ik zeg goed bezig!.
Nou ik had ook een tegenslag met mijn witte rocco. Hij viel steeds uit. Maar is nu gefixt en is al weer helemaal netjes qua motor, motorruimte, onderkant, wielkasten etc. Verder ga ik er niets meer aan doen ben nu ook bezig met me golf 1 gti dus dat gaat ff voor. succes verder en klink mooi de ideen |
|
||||
|
||||
Update
Het heeft een hele tijd geduurt, maar ik heb dan eindelijk mijn onderdelen. De gordelhouders zijn wel verkeerd. Het nokje op de stoel staat naar beneden, en de uitsparing is naar boven. Dus daar gaan we nog even achteraan. Aanstaande zaterdag gaat hij naar de garage en dan hoop ik het volgende te doen; - Stabilisatorstang voor monteren - Remhydroliek aansluiten - Achterremschijf i.p.v trommel monteren - Handremkabels monteren - Accu d'r in - Spatbordrandjes achter lassen - Testdraaien, en kijken of 'tie een beetje goed loopt. Ook ga ik nog even kijken of er een mogelijkheid is om de motor er uit te halen. Dat maakt het wel makkelijker voor de spuiter. Tot Nexttime |
|
||||
|
||||
nette velgen heb je gekocht, heb je nog plannen voor extra vermogen?
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga mijn velgen waarschijnlijk ook overspuiten. Het blok wat erin hangt heeft al flink wat aanpassingen, dus ik denk dat ik daar eerst maar eens ga leren rijden. |
|
||||
|
||||
komt wel goed hierzo
|
||||
|
||||
Zaterdag is mijn auto naar de garage geweest. Stabilisatorstang zit er nu ook weer onder. Verder zijn we bezig geweest met de schijfremombouw achter. Alles zit, maar zonder remdrukbegrenzer. We zijn nog even aan het dubben wat wou zou eigenlijk willen; Remdrukbegrenzers van een Scirocco 16v proberen te regelen, of die van een golf 2 erbij bouwen.
Maargoed, mijn collega heeft zaterdag wel even een rondje gereden door de straat... Hij kwam met de reactie; ''Hij moet zeker nog afgesteld worden, maar als hij hem eenmaal oppakt... Woow''. Dat beloofd dus nog wat . |
|
||||
|
||||
Net even half naar buiten gerold, en foto's gemaakt.
Choke voor de Weber. Remschijf, en de uitlaat (waar ik me ernstig voor schaam, het is namelijk niet echt mijn smaak zegmaar ) |
|
|||
|
|||
uitlaat behoorlijk teun de beun laat maar zeggen hahahah
|
|
||||
|
||||
Ja, daar komt ook gegarandeerd een andere voor ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
pleur dan gelijk dat stuur weg.... voor de rest
|
||||
|
||||
Bkijven mooie wagens die rocco's!
|
|
|||
|
|||
mooi zo het komt allemaal in orde zo te zien
|
|
||||
|
||||
Het stuur wordt ook veranderd hoor! Don't worry .
Straks even naar de sloop, want d'r staat een Scirocco 2! . Even kijken wat het is, ik heb zowiezo de achterklep nodig als die er nog op zit... . |
|
|||
|
|||
Quote:
Gordelhouders zijn wel goed, je hebt het steuntje verkeerd om zitten. Even de stoel eruit en je draait hem zo om. Dan wijst hij naar voren zeg maar. Nu wijst hij naar achter. |
|
||||
|
||||
een achterklep heb ik evetueel ook wel voor je
maar het ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Dat van die gordelhouders daar was ik ook achter gekomen, maar toch bedankt!
Ik hem net een uur, bij 0 graden celcius, 2 hoog, in een scirocco liggen slopen! . Het was een rode engelse gt2. Ik heb er af gehaald; - Achterklep met grote spoiler (compleet) - '',,GT,,,II'' Typeplaatjes voor de B-stijlen. - Bekleding/ speakerrooster achterin naast de hoedenplank. - Talloze afdekdopjes/frummeltjes/boutjes/dopjes/kapjes etc... Wat ik nu nog nodig heb is; - Kapje tussen de deur en de spiegels - Binnenste afdekkapjes van de spiegels En verder vast nog wel wat, maar daar kom ik vanzelf wel weer achter ! Als iemand interesse heeft voor een engels dashboard/teller, dan moet je het adres maar vragen. Groeten! |