|
||||
|
||||
Quote:
Vettttttttttttttttttttt Man?? Kruk zij niks hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
Goeeeeeeeed bezig toch??????? once a hok, always a hok!
|
||||
|
||||
Quote:
Echt Dope schit Goserrrrrrt. |
|
||||
|
||||
Stoeah! En die spruitstukjes zijn wel ECHT kort geworden zeg.... Knap laswerk trouwens.
|
|||
|
|||
Usertje,hij staat weer binnen !!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt zwaar sleutelen volgende week!!! Dacht dat je m wel ff naar de andere kant zou dauwen??? Nou moet ik steeds heen en weer voor t gereedschap!!
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ik mooi aan de gereedschapszijde aan de bus werken. great job kw@rk :p |
|
|||
|
|||
Quote:
Rustig maar Usertje,dat ga ik straks nog ff doen,anders sta je zo helemaal alleen,en mis je hoop gezelligheid bij "ons" achter |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh ja, kan die yank ook nog naar binnen? Kan ik tussendoor poetsen! En de polo misschien? Wout komt voor een nauwkeurige inspectie! En mar kwam ook nog met de beemer langs... koelwater controleren!
|
||||
|
||||
Lijkt the Thunderbirds wel... Fleet is ready for take off, Thunderbirds are GO
Spoel die piep 3 maar door de plee dan :p Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Niks daarvan !! Ik heb net in Zevenhuizen je K & N filters opgehaald,dus maandagavond kun je eindelijk weer eens wat gaan doen,ipv iedere keer weer aan die yank te gaan lopen klooien *on topic;deze filters zijn 45mm hoog,en de platste die er zijn voor 40mm Weber IDF's |
|
||||
|
||||
Idd. wanneert gaat die motor eens draaien. het is zo zomer en moet toch een keer cruisen met je.
Goed Bezig Kruk!!! zet hem maar aan het werk.Die ouwe jank wordt er toch niet mooier van, van al dat gepoets.
|
|||
|
|||
Hier een voorbeeldje als de filters erop zitten
Walter |
|
||||
|
||||
Quote:
Begint gelijk weer te kriebelen.... Moet idd nou echt weer eens wat gaan doen!! @ blussie: wij cruisen???? Mot ik die koreaan slepen zeker??
|
||||
|
||||
De meeste zijn inmiddels gewend geraakt aan het "razende" tempo van dit project...
Maar toch weer even een update!!! Vrijdag nieuwe RVS spruitlaat (Ahnendorp) voor de Type 4 in de type 3 gehaald De komende weken zal hij nog dienst blijven doen als vaas!!!
|
||||
|
||||
Design vaas
Kijk dat is nog eens een design vaas………………………..cool.
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt vanavond zat te doen ik heb al een lijst voor je gemaakt,dus niet te zwaar (en te lang !!) gaan zitten (na)tafelen hé |
|
||||
|
||||
Quote:
bakkie!!!! |
|
|||
|
|||
Hey Ries,
Gave uitlaat! Zit er nu ook op in mijn kever (volgens mij). Is deze speciaal bedoeld voor een type 4 met standaard koelhuis? Het lijkt er van de fotos vrij veel op dat de individuele bochten niet veel 'langer' zijn dan de 'gewone' 53211E (nummer weet ik niet exact meer uit het hoofd) van Bernd en je hebt echt meer ruimte nodig voor om vrij te lopen met het originele type 4 koelhuis. Of is deze speciaal gemaakt voor jou door BAS? Ben benieuwd, groeten, Walter |
|
|||
|
|||
(ik zal namens Usertje maar ff het woord voeren ... kwas tenslotte vrijdagmiddag mee naar Duitsland )
Het is een "gewoon" RVS 42mm uitlaatspruitstuk voor een typ4 CJ motor met een 911 style koeling. Ahnendorp maakt ze helaas niet voor CU motoren met een orgineel koelhuis,dus dat gaan we aanpassen. Gisteravond heeft Ries alle CJ uitlaatbevestigingen eraf geslepen,en zijn de pijpjes richting de uitlaatpoorten 32mm ingekort,daar de CU uitlaatpoorten verder naar buiten komen. Ahnendorp verkoopt gelukkig wel losse flenzen voor de CU motoren,dus die hebben we maar gelijk meegenomen. Het volgende wat gaat gebeuren is dat de CU motor met koelhuis wordt opgebouwd,en dan kunnen we pas goed gaan meten wat dit uitlaatspruitstuk verlengd moet gaan worden. Een type4 met standaard koelhuis en beplating is grof gemeten zo'n 100mm langer,dus dat zal er ergens tussen gelast moeten worden. De uitlaat onder de auto gaan we pas maken als het blok met uitlaatspruitstuk op z'n plek hangt ... btw,mooie zaak,dat Ahnendorp ... bij Arnhem de grens over en dan nog een kleine 20 km Duitsland in. (en in de vitrine lag een setup van een setje 911 koppen voor een type4 ) Last edited by kruk@b : 15-02-2005 at 07:56. |