|
||||
|
||||
Quote:
ja mij ook en het is een carb, dus die laat ik gaan ondanks dat het een sedan is. die wiellijsten, horen die alleen op een gt??
|
||||
|
||||
Stiekem zijn die VR6 GT's toch wel erg stoer hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
i know maar ik heb wat anders gekocht
|
||||
|
||||
vertel, vertel, vertel....
|
|
||||
|
||||
Quote:
zie projecten en zie passat forum
|
||||
|
||||
Owja, aankooptip... kijk altijd even op de het knipperlichtindicatielampje op het dashboard ook echt knippert, en niet constant blijft branden.
En wat ik heb gehoord willen de toerentellers er ook nog wel eens mee stoppen. Ook wanneer je wèl gas geeft.
|
||||
|
||||
Quote:
zekr je lolbroek aan
|
||||
|
||||
effe deze topic gebruiken
kan er iemand mij iets vertellen over het verbruik van de 1.8 automaat? ik weet er namelijk eentje staan met slechts 60k op de teller voor een prikje. het enige wat me wat tegenhoud is het verbruik dat misschien nogal veel gaat zijn
|
||||
|
||||
anyone?
|
||||
|
||||
Alle tips zijn welkom, zeker wat betreft de 2.0 8v motoren.
Wil me komende maand deze gaan halen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56492 Had eigenlijk met mezelf afgesproken geen Passat meer te rijden voorlopig, omdat ze me toch te groot zijn, maar vind het toch wel een gave bak. Zal d'r na aankoop wel weer snel op terug komen ben ik bang, en toch weer terug willen naar 'n Golfje, maar tegen die tijd hoop ik toch de witte wel al klaar te hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
@breadfan
|
||||
|
||||
Quote:
Had het al gelezen. Van dat klokkenprobleem wist ik al. Zit er ook roest op de achterklep? Roest op vervangbaar plaatwerk vind ik nooit zo'n heel groot probleem trouwens.
|
|||
|
|||
ombouw ecu 55
hallo,
ik las dat enkel de ecu het verschil geeft tussen de 55 en 66 b3`s dus 15 pk meer. is dit echt zo en hoe moeilijk is dit te veranderen, zodat de 55 toch net een beetje meer vermogen heeft. alvast bedankt mvg arie |