|
|||
|
|||
zou het persoonlijk niet doen, veel te nieuw
gewoon effe op marktplaats kijken, staan zat interieurtjes op, vaak nog voor minder geld ook |
|
||||
|
||||
Quote:
Danku
Daily: '99 Golf mk4 Last edited by floris-jan1 : 23-08-2009 at 19:43. |
|
|||
|
|||
Net bakkie zo, mooie basis om wat knaps van te maken.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een bruin/beige interieur, past 10x beter bij zo'n vroege golf 2... |
|
||||
|
||||
Quote:
Een bruin interieur daar ben ik niet kapot van, zat er ook niet standaard in. Als de auto beige was had ik dat misschien wel gedaan. Bruin en rood vind ik niet erg mooi.
|
||||
|
||||
misschien is kunstleer wat voor jou?? als je iets anders wil,lijkt me dat zwart kunstleer hier super in gaat staan.is ook niet zo duur.
|
||||
|
||||
Quote:
En wat is niet duur?
|
||||
|
||||
nou bij die tobias van carrestyling kost een mk1 interieur met bekleding v+a 450 dus stel dat je alleen je stoelen wil doen...dan ben je een stukkie minder kwijt
maar bel hem anders gewoon;0650554244
|
||||
|
||||
Quote:
Dat misschien voor later, nu eerst het restaureren!
|
||||
|
||||
daarom,zou het nou gewoon zo laten.....
|
||||
|
||||
Interieur zou ik niet doen. Zoek gewoon wat langer door tot je iets vindt waarover je onze mening niet hoeft te vragen, dan weet je tenmisnte dat je er later geen spijt van krijgt.
Voor de rest, mooie vorderingen, zeker voor iemand die geen technische achtergrond heeft.
|
||||
|
||||
Dat interieur komt later wel. De auto nu eerst weg brengen naar de lasser. Zal deze week even bellen.
Heb de binnenbalken van de bumpers nu ook weer mooi zwart gespoten. Ga morgen weer verder..
|
||||
|
||||
leuk projectje zo,
ik heb ook een golf 2 van hetzelfde jaar maar ik ben echt jaloers op de kleur. vind dat zo'n mooie kleur rood op een golf. en bruin interieur staat daar best in hoor. volgens mij had Misha dat ook? succes verder!
|
||||
|
||||
Zwart hemeltje
Donderdagavond ga ik een Gti hemeltje ophalen! Er zit nu ook al een zwarte in, maar die is niet mooi meer. In de oude zitten bultjes, waarschijnlijk gekomen door vocht.
|
||||
|
||||
Vandaag nog naar de sloop geweest. Heb verstelbare spiegels weten te bemachtigen! Ze werken ook nog!! En verder nog wat rubbers en boutjes/schroefjes etc.
|
||||
|
||||
leuke basis! het paneel onder de raam kun je compleet nieuw kopen op verschillende site`s kosten rond de 45 euro.
zal eens een linkje opzoeken. edit: www.artaparts.nl hebbe ze um wel alleen niet voor die 45 euro zal eens een maat vragen die heeft er toen ook een besteld
Last edited by knedel16vweber : 26-08-2009 at 22:01. |
|
||||
|
||||
De golf gaat over anderhalve week een weekje weg om gelast te worden! Ik heb zo net contat opgenomen met de lasser. Prachtig
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Dankje! Nee hemel zit er nog niet in. De auto moet idd eerst gelast zijn, dan zien wel verder.
|
||||
|
||||
Nieuwe Hemel binnen!!
Vanavond heb ik de hemel opgehaald uit Coevorden! Ik heb nog nooit zo'n mooie en egale hemel gezien. Deze is ook donkerder van kleur dan mijn ander zwarte hemel. Foto's zeggen meer:
|
||||
|
||||
haha ja dat ziet er gelikt uit, goed bezig
|