|
||||
|
||||
Hijs fijn in de kevert
|
||||
|
||||
idd héle dikke meet. en keer lekker dicht bij huis 5 minuten rijden.
locatie is prachtig. auto hele dag in de schaduw gehad, ideaal met leer |
|
|||
|
|||
Quote:
dit was de topper van het weekend met Split52, jettaracing mee doen aan de DB drag in een Kever Zonder radio/cd Top |
|
||||
|
||||
Die DB Drag
Super dag gehad vandaag! Mooie lokatie, gruwelijk mooi weer, erg relaxte sfeer, ik vond het top! Wat mij betreft doen we het volgend jaar weer
|
|||
|
|||
Wat een fantastiche meeting zeg ;-))
fantastisch weer,super auto's,super zweer,hele lekkere hamburgers,veel bekenden gesproken en mijn kop verbrand door de zon :B mijn foto's even in het linkje gezet. http://s332.photobucket.com/albums/...ershow/?start=0 |
|
||||
|
||||
Supermeeting!
Binnekort fotos online |
|
|||
|
|||
en dan hier even een kleine foto reeks van mijn kant
we beginnen leeg ....op de zaterdag natuurlijk moest de bier tent goed staan ... 's avonds kwamen de eerste auto's al binnen druppelen de prijzen even goed zetten zondag morgen van uit het Luxe hotel , naar het manege terrein waar het al een drukte van belang was gelijk aan de slag jong geleerd oud gedaan prachtig Tshirt van de FRAM medewerkers ..... deel van de Jury ...die het zwaar had maar hij is fijn siep veel prijsjes ....en toch weer veel mensen niet aanwezig maar toch weer een heerlijk weekend met de Vw-speed mensen bedankt , o ja tipje voor volgend jaar voor de binnen bak Last edited by Alberto : 16-08-2009 at 20:08. |
|
||||
|
||||
wie heeft welke prijs gewonnen eigenlijk?
en welke categoriën waren er? er stonden ook hele mooie auto's buiten het show&shine terrein moet ik zeggen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je had de volgende categorieen show en shine: ouder dan 25 jaar bj van 1985 tot 1997 bj 1997 en jonger Ook waren er categorieen van dat decibel gebeuren, maar daar hou ik me niet zo mee bezig Ik kan je alleen het volgende vertellen: Ik de 22e prijs bij de oudjes Arjan Prins (Veedubprins) de 15e prijs bij de oudjes Clinton da Silva de Freitas de 2e prijs bij de oudjes Wel erg moeilijk om je voor te stellen welke auto er nu bij welke prijs hoort trouwens, maar dat is altijd nogal lastig geweest. De meeting: Sfeer heel goed Weer heel goed Opkomst/niveau heel goed Catering heel goed (of niet Alberto ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Geniaal mannen, smakelijk gelachen! *Nee, we hebben geen CD nodig Gezellige meeting, alles goed voor elkaar mensen! |
|
||||
|
||||
Vandaag weer met een leuke groep subdubbers naar hellendoorn gereden voor de vw-speed summermeet.
Een erg goed georganiseerde meeting. Het weer was super en de sfeer ook. Hulde aan de organisatie. En wat betreft de prijsuitrijking, dit is een keer wat anders. Hier vast een voor proefje van mijn foto's De rest volgt z.s.m... |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt Die ene met die dikke kop
|
|||
|
|||
Quote:
Smaak was goed ... ik zeg een 7,9 want de uitjes waren op volgende week gaan we testen op Watercooled MK1 meeting 2009 ~ Assen |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgend jaar maar naar VAAG-Feest dan
|
||||
|
||||
Quote:
Had ik het toch wel goed Bij het weg rijden groette ik je nog vanuit de rode steilheck |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, was jij dat!
|
|||
|
|||
Quote:
Nee dankje maar zie wel waar die uitjes waren , jij had die er tussen zitten .... Last edited by Alberto : 16-08-2009 at 20:36. |
|
||||
|
||||
Ja vond het een mooie dag...alles was goed geregeld.... complimenten aan de vw speed