|
||||
|
||||
Ik zit hier heel alleen te genieten van het feit dat ik om half 4 's nachts mijn man in blote bast in onze geweldige bus (inmiddels al met strips...;-) ) kan bezichtigen op het volksforum!! Hoop dat jullie het nog steeds goed naar de zin hebben mannen! (wil verder geen details weten...)
goede foto's in ieder geval. Heb hier ook een mooi feestje achter de rug, maar volgens mij kunnen jullie er ook wat van... grtz Debora |
|
|||
|
|||
Hey Debora, tis echt een dikke bus geworden !!
Peter heeft niet vaak geslapen zeker om hem af te krijgen.
|
||||
|
||||
Ik ben gisteren ook even geweest, maar ondanks het fantastische weer viel het echt heel erg tegen qua opkomst. Meestal is het toch juist op de zaterdag het drukst op een weekendmeeting?!
Een paar jaar geleden ben ik wel eens op een meeting gweest bij de Schorre en toen was het hele veld vol, was het verkoopgedeelte groter en waren er meer activiteiten, zoals een dragstrip en een mobiele testbank. Ik weet niet of dit dezelfde organisatie was. Ook jammer dat de auto's die er waren allemaal door elkaar stonden en niet op typen en/of merk. Volgend jaar hoop ik dat de opkomst groter zal zijn en hopelijk dan eindelijk een keer zelf met de Golf 1. |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom zou je uberhaupt nog willen gaan volgend jaar, je doet niet anders dan negatief?! Lekker thuisblijven dan! |
|
||||
|
||||
In de hoop dat het volgens jaar drukker is...
De vorige keer dat ik er was het namelijk wel superdruk met heel veel verschillende auto's. En volgens mij heb jij er toch geen last van als ik er ben?! |
|
||||
|
||||
Vandaag ook geweest, en toch echt heel erg druk...?!
|
||||
|
||||
Heel vet... was echt super, alleen wel goed lomp gegaan met de auto op dat terrein daar.
D'r loopt iets of wat aan maar ik weet nog niet goed wat, deze week eens opkrikken en kijken. Wel echt een super weekend gehad, geen foto's gemaakt.. absoluut geen zin in gehad!! We stonden bij de poloclub, dikke muziek, lekkere nasi en bbq gehad.. veel gezelligheid!
|
||||
|
||||
Was een leuk middagje! Daar aangekomen stond ik in de rij precies achter Oudelut. Ff over de camping gelopen, langs de VF crew, foto's geschoten van Jaap in actie (ook toen de brommert uitviel ), ff rondje showground, ff wat eten en weer op huis aan.
Foto's zal ik zsm ff uploaden
|
||||
|
||||
Ik vond het vet, ook al was ik er maar 1 middagje
Volgend jaar zeker weten het hele weekend aanwezig |
|
||||
|
||||
ik ben ook weer thuis. De meeste van onze pics zijn gemaakt door marc. Maar die ligt al sinds vannacht ziek thuis helaas. Ondanks dat en het feit dat ik een kies heb gebroken. Een absoluut super weekend gehad.
|
||||
|
||||
Weer een heerlijke dag geweest....erg druk en gezellig.
Hadden een beste plek gevonden...zonnescherm en stoeltjes stonden al klaar
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Joh had dat ff gezegd, ik ben tandarts assistent |
|
||||
|
||||
Vag fest was echt über die stof was wel jammer maar dat maakt niet uit he had nog een poging gedaan om te poetsen maar na 5 minuten was je weer terug bij af dus dan stop je er mee
|
|
||||
|
||||
Echt enorm veel te zien vandaag, ben niet lang gebleven en heb zeer selectief foto's gemaakt (uit de losse pols, te zien aan de kwaliteit). Heb daarbij de Kevers, Bussen, Golfjes & Jetta's I en II en alles van na bouwjaar 1990 buiten beschouwing gelaten. Omdat die over het algemeen tóch wel op de korrel worden genomen, óf omdat ik ze al op iedere meeting heb gezien, óf omdat ik er niet warm-of-koud van kan worden...
Mijn impressie: Oh ja, Gijs was er ook... (ben benieuwd naar jouw foto's van mijn hok, Gijs?!)
Last edited by Oudelut : 16-08-2009 at 19:56. |
|
||||
|
||||
wij zijn ook weer terug. Fuck wat was het een zwaar weekend! veel bier , veel mooie auto's en veel zon. wat wil je nog meer?
|
||||
|
||||
Het was erg erg gezellig, en ik ben nu zo gaar als een pinda..
En wij hebben echt een mega weekend gehad, volgend jaar zijn we er weer bij. SUPER!! Whats Upppppp!!!!!!!! Gr Ronnie en Daisy. Kom maar op met die foto`s.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Samen met Gertjan en Rutger die kant afgereist, maar ik vond het echt drastisch koning. Volgend jaar ook het gehele weekend aanwezig.
|
|
||||
|
||||
Wij zijn ook weer thuis ,VAG fest begint weer lekker aan te trekken,een volle camping en ik heb nog nooit zo'n grote opkomst gezien!! helemaal toppie!!
|
|
||||
|
||||
En ik heb zojuist ook het laatste stof uit me bilnaad gespoeld onder de douche. Tering wat een weekendje!! Ik heb er van genoten, volgend jaar weer!!