|
||||
|
||||
dank je wel
als je elke dag zou stemmen zou zeer tof zijn allesinds bedankt al gisteren wat rondjes gereden op zolder supper leuk zo eens op een circuit
|
||||
|
||||
paar foto van dit weekend in zolder
dus zoals je ziet terug op de 18ers s-line als iemand nog pics vindt van zolder mag je ze altijd posten stem: http://www.carsonedge.com/promotion...oto=45&pageno=8
|
||||
|
||||
Mijn stem heb je, al staan op pagina 1 ook wat kanshebsters.
|
||||
|
||||
DIK DIK DIK,, Zeer strakke TT
|
|
||||
|
||||
bedankt
|
||||
|
||||
mijne ook...
|
||||
|
||||
dank u
|
||||
|
||||
de mijne ook maar dat wist je al he
|
|
||||
|
||||
ja merci he
elke dag stemmen he dit weekend de allu pedalen en de donkere achterlichten monteren
|
||||
|
||||
nog nen dag normaal stemmen
dus nog ff een stem geven aub
|
||||
|
||||
lang dit topic niet meer geupdated.
wielen oppervlakte is gepolierd ook goed gereinigd gekleid en in rimwax paar pics van hoe hem nu ongeveer wat bij staat omdat ik eens wegens koffer vol een emmer op mijn achterzetels had laten staan. Was deze ingesmolten door de hitte resultaat gatje in men ledere rugleuning en leder vlek uitgelopen en op het zitje ook een heel vlek in gesmolten. Nu op zoek naar een terug propere achterbank kwam ik een volledig interieur tegen waar de voorzetels wat extra hadden (alle zwarten kappen waar daar in het rood en een extra bakje onder de zetel en netje in de rugleuning) Ook de deurpanelen hebben een rood leder armsteun en leder + allu handgreep. Dus heb ik dat interieur aangeschaft. het leder werd goed gereinigd en gevoed met gliptone hier steken de deurpanelen en de andere achterbank er al in. De voorste stoelen moet ik nog voorzien van de rode kappen en extra's
|
||||
|
||||
Vandaag heb ik ook nog wat verder gedaan.
Al de rode kappen van men andere voorzetels gehaald en gereinigd met APC en opzei gelegt. ook de achtesta waar een extra netje in zit op de rugleuning. Dan men carbon stuk aangepakt. Dat ik uit hong kong heb gekocht ( http://www.cfpro.com.hk/audi-ttmk2-...r-gear-box-unit ) Eerst gereinigd Dan met klei over gegaan van dodo juice met de born slippy in 2 stappen gepolierd met mijn dap 500 (zaten paar krasjes in van verzenden). Die zijn er nu uit. laagje lime prime lite erover en een laagje dodo juice purple haze erop Morgen nog een extra laagje over zodat deze nog 24U kan uitharden.
|
||||
|
||||
die middenconsool heb ik dus niet gestoken
niet nagedacht dat jappanners langs de andere kant rijden past dus niet maar heb nog wel een hoop andere dingen gedaan ondertussen waaronder carbon binnenin s-line binnendorpels rs dorpels rs front vloermatten met rode omranding zwarte koelstof en sproeier deksel wss nog wel iets vergeten ahja bbs lm met hart langs buiten in goud 8.5 en 10 vanachter blabla bla nieuwste foto's van afgelopen weekend na outlaws gaan de bbs de verkoop in next year back on 20
|
||||
|
||||
deze kwam ik tegen op heaven on wheels!! wat een dikke bak!!
|
||||
|
||||
ik blijf de tt maar tegen komen
|
||||
|
||||
Allebei een mooi onderstel
|
|
||||
|
||||
ha w'see
winter komt eraan over paar weekjes gaan de bbs eraf en mogen ze echt weg. ff een setje om de winter door te komen oz superturismo gt 19"
|
||||
|
||||
denk dat het vooral vooraan wel cool gaat staan met de agressieve voorkant
|
|
||||
|
||||
Gave velgen