|
|||
|
|||
vandaag de warmste dag sinds lang en dus keer gans de polo gekuist en wa piccie's gaan nemen.
ben sinds kort mij wa gaan verdiepen in hobby fotografie dus tips enzo zijn altijd welgekomen. voorlopig zal er nie te veel meer veranderen aan de polo want ben naar een gti'ke op zoek. me wa geluk volgende week keer gaan zien naar ene en alst mij bevalt hoor je da hier wel greetz |
|
||||
|
||||
Blijf die foto's maar plaatsen.Want het blijft echt een super dikke auto.En dan nu alweer opzoek naar een andere.Succes met de zoek tocht.
|
|
||||
|
||||
Strakke bak joh!
|
|
|||
|
|||
Nice ride, leuk optrekje ook
|
|||
|
|||
deze hier ook nog es uppen.
eerst en vooral heb ik hier nog wa portretn van de polo staan op de pc getrokken na phenomenon. De polo word nie veel veranderd deze winter. de motorkap;voorbumper en de zijlijsten worden trug onder handen genomen om steenslag en dergelijke te verdoen. de wielen worden ook binnengestoken omdat deze na vagfest wat shade hebben opgelopen en na de winter komen er 195/40/17 op te liggen. tevens ben ik wa aant uitzien om aan de binnenkant te beginnen. dat laatste is nog nie zeker omdak aant twijfelen ben over gti interieur of lederen interieur. ben ook nog altijd op zoek achter specifiek wagentje om mij wa mee bezig te houden maar voor de moment nog niks naar men smaak gevonden/later meer hierover. greetz |
|
||||
|
||||
Geweldig mooie auto! De sobere look staat hem echt goed!
Maar wit-gele kruis sticker??? nhaaa.. |
|
|||
|
|||
Quote:
wit geel kruis sticker was maar voor te lachen en heeft er ook maar 2 weken aangehangen. ben nie zo'ne stickerman |
|
|||
|
|||
keer jullie mening vragen omda ik er nog nie aan uit ben.
de velgen zijn nu reeds hoogglans gepolierd maar volledig gepolierd vind ik da op de botten trekken dus zou ik daar kleurke op willen zetten. ben aant twijfelen tussen wit en zwart. dus de binnenkanten zouden kleurke krijgen om het geheel wa te breken + het audi logoke. zeg keer jullie gedacht.ik denk persoonlijk dat zwart het mooiste ga uitkomen om sober te blijven. als jullie nog kleurkes weten moogde da hier altijd posten of er een pictune van maken dak er een gedacht zou van hebben. greetz |
|
||||
|
||||
zeker wit !
|
||||
|
||||
Mooie Polo!
Witte randen zal beter staan.
|
||||
|
||||
ik zeg ook wit
|
||||
|
||||
blanc...!!!
|
||||
|
||||
wit!!
|
|||
|
|||
Zo;gisteren na 8 maand nog es de polo uitgehaald.
chill sfeerke ;geen storende muziek en johnybaksjes.kortom ideaal dus. Hier wa pic's van gisteren. |
|
||||
|
||||
wit geworden dus.. nice.
|
||||
|
||||
Hele nette polow, paar dingen verandere en hij is dik
|
||||
|
||||
Mooie Polo (en foto's)! Bewijst nog maar eens dat wit een dik kleur is.
Het front van de Polo 9N2 is toch een serieuze verbetering t.o.v. dat van een 9N.
|
|||
|
|||
Mooie polo wit is zeker wel dik
|
|
||||
|
||||
Welkom en zeer mooie polo, heb haar bewonderd vorig jaar op MIVW.
top auto |