|
||||
|
||||
Thanks, goeie, all stof had ik nog niet eens over nagedacht idd, zit bijna om de hoek van me werk
|
|
||||
|
||||
Grappig bakje
Ik zou een rood biesje in de grille ook wel mooi vinden staan moet ik zeggen Velgen zou ik zo laten of antraciet doen |
|
||||
|
||||
... Of groene biesje en dan wel die groene wielen
|
|
||||
|
||||
ziet 'r leuk uit, zou de wielen zwart doen.
je reed zeker in die gele volvo?
|
||||
|
||||
klopt, deze:
|
|
|||
|
|||
Ik heb je inderdaad vaak druk driftend de beverkoog op zien rijden....Helemaal goed
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit met die zwarte velgen. Ookal heeft het groen ook wel wat. :P
Of rode velgen met rode biesjes.. Dat kon er ook nog leuk uit gaan zien. |
|
||||
|
||||
Zo, de auto is inmiddels uitgelijnd, maar heb nu een tikkend geluid vanuit linksvoor als ik een rechterbocht wat sneller neem, zoals wel meer mensen blijkt uit dit topic: klikke
ik ga vanavond even wat zaken controleren, nog meer mensen die dit probleem hebben gahad en dan vooral de oplossing hebben? |
|
||||
|
||||
leuke golf man! Wat een verlaging en een setje velgen al niet teweeg brengt
P.s. van welk bouwjaar is die 360? Heb misschien wel interesse.
|
||||
|
||||
thanks, volvo is van 1988, wordt dus niet meer belastingvrij helaas
|
|
||||
|
||||
Zelf vind ik dat groen ook wel wat hebben. Maar dan wel Kawasaki groen en niet een metallic. In Haarlem zit ook een Autobekleed bedrijf. Weet zo de naam niet maar dat weet Stijn dan wel weer.
|
|
|||
|
|||
Ej man je golfje ziet er mooi uit met die wielen! Persoonlijk zou ik ze ook deze kleur laten, maar vind het ook wel weer gewaagd dat zwart!
Greetz |
|
||||
|
||||
gaave kar vind die wielen in het groen best wel vet
goeiee |
|
||||
|
||||
thanks, maar dan idd wel kawa-groen, groen biesje is ook wel een goed idee! eerst de auto technisch maar even 100% maken voordat we ze in een kleurtje gaan schilderen
|
|
|||
|
|||
HOLY MOTHER OF HELL... Tijd voor een combi fotoshoot...
GVD, jij zeg ook niks.. Ik heb weer een 1 erbij..:S |
|
||||
|
||||
Hahaha kom maar s langs binnenkort, ik heb een camera neem gelijk even een stuk rond 60 rvs pijp mee
|
|
|||
|
|||
mijne is ook black & white,
Spijtig dat je in Nederland woont, anders zak ik ook wel een shoot zitten. Groeten Wesley Last edited by VWwesley : 01-08-2009 at 15:15. |
|
||||
|
||||
Kijk dat ziet er ook goed uit, zwarte wielen staan goed, mag alleen achter nog wel iets zakken
|
|
||||
|
||||
Btw, heb kwam de post met een hoedenplank en een gordelding dus die zitten er ook weer netjes in, plus heb de achterklep gasveer vervangen, scheelt hoofdpijn
|
|
||||
|
||||
zo, volvo verkocht!
en nog een vraag, past een kachel van een oud type dash (tietentacho) in een later type dash? die heb ik nog liggen namelijk. Deze kachel kan alleen maar op vol verwarmen, iemand een idee hoe dat kan? *edit* Quote:
ook doet de ventilator het maar op 1 stand: kachelweerstand toch?
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 03-08-2009 at 15:24. |