|
||||
|
||||
mooi ding zo!
|
||||
|
||||
Ik rij zelf met 7j et20, voorzijde iets buiten spatbord. Achter heb ik per kant 17mm spoorverbreders, dus kom je op een et van 3 uit. Nu staan ze voor en achter het zelfde. Net heel iets buiten scherm met 195-50-15. Straks komen er 165-45 of 165-55 op en dan komt het loopvlak mooi naar binnen...
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de complimenten. Hij loopt momenteel helaas niet meer, blokje heeft het begeven onderweg naar VAG Fest
@ Knedel16vweber: Ik zou bijna zeggen dat ik ze zou willen ruilen tegen je 1.1 blokje, maar of dat een goede ruil is Last edited by Rolow.. : 25-08-2009 at 22:25. |
|
||||
|
||||
Og heb jij dat golfje!! kom er wel eens langs als ik binnedoor van de makro na geleen rijd
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb nog wel een 1.1 liggen hoor of een 16v pl compleet laat maar horen
|
|||
|
|||
Ik ben laats naar de APK geweest met mn Mk3 Golf.
Links achter steekt de velg precies 3 cm uit. Dat is ook maximaal toegestaan Dus weer een versche APK erop
|
||||
|
||||
Quote:
En rechts achter dan? |
|
||||
|
||||
is geen apk eis, al steken je wielen 10cm uit, de apk haal je wel.
|
||||
|
||||
Quote:
idd tot je een steekproef krijgt maar zoals de keurmeester bij de rdw al zei; apk is wat anders dan politie...
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb nog wel 2 1300 blokjes liggen daar ruil ik ze ook wel tegen hoor.. als je interesse hebt.. gr,egon |
|
||||
|
||||
Even voor alle duidelijkheid, het ruilaanbod was sarcastisch/ironisch of weet ik veel wat (ben geen taalexpert )
Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat die velgen 10 van die 1300 blokjes waard zijn Je zou me wel eventueel een prijs voor een blokje kunnen PB'en @ erik_jetta: Werk je bij de Makro?? |
|
||||
|
||||
Quote:
nee, ga er wel eens inkopen doen! |
|
|||
|
|||
Even het topic omhoog schoppen met wat nieuws over uitstekende wielen,
ik heb na 6 maanden bericht gekregen dat de beschikking vernietigd is omdat "er onvoldoende gebleken is dat ik de gedraging heb begaan". Geen meting verricht of wat dan ook, direct met de technische dienst van de RDW gebeld en een mooi bezwaar gemaakt. Iemand die het nodig heeft PB me maar even |
|
||||
|
||||
goed bezig !
sticky it is .. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat zal ik ook nooit begrijpen Waarom hebben we dan APK als de politie anders kijkt.
|
||||
|
||||
De politie is nog steeds op jacht naar een vriend van mij...
Die heeft 9,5 breed op de achteras met 195er bandjes eromheen, de velgen steken aan elke kant ongeveer 7 cm uit en het loopvlak ligt binnen de kasten
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat je de modepolitie bedoeld?
Is toch ook geen gezicht |
|
||||
|
||||
@ Renegade: Goed nieuws
@ Vains: Foto's?? |
|
||||
|
||||
Ziet zeer dik uit moet ik zeggen en zeker niet extreem vind ik...
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit. Lekker gestretched
|