|
||||
|
||||
Quote:
idd is opgelost nu met de bumper |
|
||||
|
||||
updates met fotos ! 9/7
Zo hier even mijn lijstje wat er nu al gebeurd is :
- wielen gevonden en gemonteerd! - Knipperlichten voor ontlakt en weer terug oranje - Achterlichten (us) ontlakt en weer orgineel - Voorbumper recht gehangen - Interieur volledige schoonmaak gegeven - Stickers achterste ruitjes verwijderd wat er nog te doen staat : - Schroefset en droppen die hap ( wel al besteld!) - Diversen rubbers en dopjes nog monteren (vervangen) - Deukjes weg werken - Evt. roest weg werken ! (bij voorruit) - Orginele grill met chrome logo ( misschien wel oud type) - Gewone koplampen ipv smoke - Orginele wissers monteren - Hoedenplank zonder gaten - Orgineel US stuurtje Zal vast wel wat vergeten zijn, maar dat komt goed! Hier vast wat foto's van hoe die er nu bij staat: ( schreeuwt echt om een goede verlaging ) Voor de liefhebbers hier de link met meer en groot formaat foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=THLCJFK7 Interieur: Voor de liefhebbers hier de link met meer en groot formaat foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=KUMS73ZW Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Sweet, sterk bezig Frans.. gaat helemaal goed komen dadelijk met de schroefset!
Ik zou er trouwens wel een nieuwe grille inhouden, hoort er nou eenmaal in
|
||||
|
||||
goed bezig frans!!!
ziet er allemaal veelbelovend uit!! en trouwens welkom bij de (dub) club!! |
|
||||
|
||||
Goed bezig Frans, ziet er netjes uit.
|
||||
|
||||
Plannen zijn geinig idd. Zou wel een moderne grill monteren. Oude grill met dikke bumpers = geen porem. En die smoke koplampen zou ik lekker laten zitten, staan hem goed. Mooie auto, erg mooie kleur, alleen jammer van die roest.
Over smaak valt niet te twisten, dus het is slechts mijn mening, maar die velgen zou ik snel onder een Japanner kwakken, en een mooie setje BBS monteren. Ik ben geen BBS-fanboy, maar onder deze auto gaat het zekers mooi staan. Verder goed bezig, hoor! Gr. Ed
|
||||
|
||||
Houden die Porsches .. verder heul goed bezig, vanmiddag even langs geweest.
Wordt zuutjes aan weer een knappe auto, extreem veel kleine karweitjes. Maar de lijst wordt korter en korter.. Dinsdag de schroefset als kerst op te taart!
|
|||
|
|||
sjezus dikke auto alleen jammer vd kleur nu rijden er hier 3 in de regio in deze kleur rond .........
en de jetta's trekken nu richting regio oss gnagna |
|
||||
|
||||
tsss, en ik dacht dat ie een VR6 zocht...
Ziet r netjes uit hoor, als je die velgen kwijt wilt wil ik ze wel onder m'n passat!!
|
||||
|
||||
hallee franske, hoe is het verlagen van de jetta verlopen? Als je technische problemen hebt wil ik in de bouwvak (vanaf 1-8) wel tijd voor je maken.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit frans! Heb hem laatst gezien en een erg net ding en als je je lijstje met puntjes afmaakt is het een dikke jetta.. ennuh verlagen is geen overbodige luxe nee:P Keer met alle auto's foto shoot fixen ergens in Oss.
|
|
||||
|
||||
Quote:
pb en ja iemand kwam met dit leuk voorstel dus misschien volgend projectje wel een vr6 En jah over het verlagen dat gaat donderdag gebeuren en vrijdag alweer een heleboel updates, maar daar over meer! Martinus bedankt voor je aanbod en zal het ook zeker onthouden En shootje met alle wagentjes uit Oss is wel cool plan Rest bedankt voor alle toffe reakties Groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
ok, ja ik ben geen garage houder maar we hebben hier in de straat al erg veel schroefsetjes en dergelijke gemonteerd (misha stijn ferdie ik)
|
||||
|
||||
Quote:
ja weet ik maar is wel altijd handig om te weten Alleen wagen moest toch weg voor gaskabel. Dus vandaar dat ik maar meteen schroefsetje heb laten monteren! Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Ligt hij nu al op z'n pens dan? Duurt wel erg lang allemaal
|
||||
|
||||
mooie jet, vind alleen die wielen helemaal niks
|
||||
|
||||
eindelijk schroefsetje eronder
Quote:
ja mening over de wielen loopt nogal uit 1 haha vint ze zelf wel uniek en een keer wat anders onder een jetta Quote:
jah ligt nu plat haha alleen mag nog wel cm omlaag of meer maar het is bu al stuk beter dan wat het was haha En het heeft zo lang geduurt, omdat me vader was voorgekropen bij onze monteur haha maar hier de crapy telefoon pic : groot formaat zie : http://www.mijnalbum.nl/Album=JWMVMFNG En begin volgende weeek zal ik even lijstje maken wat er nu nog gaat gebeuren voordat ik 15 augustus op vakantie ga Groetjes Frans |
|
||||
|
||||
Ziet er al een stuk beter uit Frans, was er net nog even langs gereden.
Maar hij mag nog wel iets meer zakken, met name voor.. komt wel goed
|
||||
|
||||
Veeeeel updates en plat op z'n bek ;)
Zo ben weer even bezig geweest en dit is er tot nu toe vervangen :
- Orginele wissers terug - Orgineel spiegelglas van US met tekst terug erin - Uitlaat netjes in de uitsparing gehangen - Nieuwe SML verlichting - Nieuwe Oranje Knippers bumper en zijschermen - Setje nette US Achterlichten - Kachelpaneel, lampschakelaar en achterruitverwarmings knoppen orgineel gemaakt ( was allemaal kermis blauw ) - Nieuwe hoedenplank geplaatst zonder gaten en helemaal netjes - Schroefsetje flink omlaag gezet - Nieuwe grill met nieuw logo en clipjes - Chrome stripjes in deurklinken - Nieuwe skirt kapjes rondom wat staat er nog op de lijst : - Aantal rubbers vervangen - Nieuwe lijsten set van gt monteren ( vindt G60 net te dik!) - Nettere kenteken uitsparing voor us plaat - Tellerbak nog orginele fixen ( deze is nu ook kermis blauw :P ) - Orgineel Us stuurtje - Alle deukjes laten verwijderen - En als laatste de wagen goed laten poetsen door profi bedrijf En zal vast wel wat vergeten zijn, maar ben blij me het resultaat ! hier wat crappy gsm foto's ( betere volgen na mijn vakantie ) let niet op de viezigheid had helaas geen tijd om even door sopje te halen groot formaat zie deze link : http://www.mijnalbum.nl/Album=JWMVMFNG Groetjes Frans
Klik hier voor Mijn EX JETTA US Klik hier voor mijn EX 35i project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B3 project Klik hier voor Mijn EX 35i VR6 B4 project Last edited by CleanedCordoba : 11-08-2009 at 09:10. |
|
||||
|
||||
Wat een vette US jetta..... Die wielen vindt ik echt helemaal geweldig...!!!
VR6 Klinkt goed, suc6 Lars