![]() |
|
|||
|
|||
![]() fotootje?
|
|||
|
|||
![]() in mijn topic watergekoelde projecten jetta gtd intercooler
|
|
|||
|
|||
![]() ik haak af simpelweg omdat je gewoonweg geen antwoorden geeft op me vragen.
onbetrouwbaar vind ik het.
|
|||
|
|||
![]() onbetrouwbaar?heb je toch echt een pb gestuurd,dat ik geen intresse heb in een golf 3,al een poos geleden...
|
|||
|
|||
![]() je hebt pb terug gekregen of je je 06 nummer kon geven wat jij niet wou. Afspraak maken kon niet met jou. Ik gaf mijn06 zodat jij mij kon bellen dat deed je ook niet. Dus hoe moet ik een afspraak met je maken!
Golf 3 sprak je aan, maar nooit een reactie terug gehad van je. Dus daarom vind ik je onbetrouwbaar.
|
|||
|
|||
![]() maarre interesse in de jetta?
|
|
|||
|
|||
![]() hmm diesel he...rijd eigenlijk te weinig voor een diesel...wat zijn de kosten ? wegenbelasting e.d?
|
|||
|
|||
![]() weegt 960 kilo en verbruik van 1 op 18 en luxe
|
|
|||
|
|||
![]() hmm.heb ff ge rdw'd en kom daar op een rijtuigenbelasting van 210 euries per kwartaal,plus diesel,is helaas geen optie voor mij.
|
|||
|
|||
![]() geef mij 650 toe op een blauwe seat cordoba vario van 98 1600 cc kan de kinderwagen heeeel best in
|
|||
|
|||
![]() k heb nog een polo coupe uit 1985 1.3i ??
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een golf MKII 1990, 1.6 benz of een golf MKIII1992, 1.9 dsl voor je.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
![]() 800 euro?
|
|
|||
|
|||
![]() heb nog een audi a6 avant uit 96 in de aanbieding ,past genoeg in ha ha
auto is in goede staat ,1 min punt,moet echt goed gewassen en utgezogen worden |
|
||||
|
||||
![]() Denk dat 'ie na 2 jaar toch wel al verkocht is?
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ha ha ,zag het een beetje te laat
|