|
||||
|
||||
Quote:
Is goed! Je weet iig dat ik ook de koplampen heb; die mogen ook wel apart weg!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
ff een klein update. ben ondertussen begonnen met t strippen en de slechte plekken bij te werken, kan ik gelijk alles netjes schoon maken en weg leggen
|
||||
|
||||
goed bezig,
leuk om te zien dat svento`s ex ride weer netjes opgepakt wordt
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
weer ff een klein updateje
van de week was eindelijk mn US onderlip binnen gekomen na een dikke 3 maanden wachten ondertussen gelijk even de achterlichten aangepakt om iets meer de US gevoel naar voor te halen
|
|||
|
|||
Super mooie wagen!
ik hou wel van die us uitvoering. je hebt een pbtje |
|
||||
|
||||
dank je joey
pbtje is beantwoord
|
||||
|
||||
buiten de front vind ik het een dikke jetta mk3 !
|
||||
|
||||
mooi! Was dat nou duur, die US-bumperlip?
Ik heb er mss overheen gelezen, maar is het lassen gedaan en zit er nu dus APK op?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
ik wil ook us jetta mk3 koplampen !!!!
ik vind hem vet, enkel spijtig dat de nummerplaathouder is mee-gespoten |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hier in dit topic nog geen US koplamp gezien. Als je die toch bedoelt, die passen niet in het europese kunststoffront heb ik me laten vertellen. Je hebt dan een stalen US front nodig. Die US Jetta koplampen kun je hier kopen voor niet al teveel geld: http://www.performance-cafe.com/pro...ab222375e704d56
|
|||
|
|||
Quote:
3 maanden wachten had niet gehoeven..... Ruud's VW Shop heeft ze op voorraad liggen... Verder zou ik het originele US front er in zetten..... Succes met de rest van de plannen...... |
|
||||
|
||||
je hebt dr niks over heen gelezen vento vice niet duur is nog geen 60 euries voor alle 2 de delen bij elkaar Ik heb de binnen en buiten dorpels laten lassen, ben ik dr in 1 keer van af en aan de bodem ook maar gelijk gedaan Kan nou lekker met apk rond rijden.
De voorfront is als volgende aan de buurt komt vast wel goed denk ik zo Bedankt voor de andere reacties
|
||||
|
||||
dat wist 9ik niet dat ruud vw shop ze ook had heb een kameraadje bij de vw werken kon die em gelijk ff uit lezen
|
||||
|
||||
Komt deze jetta toevallig van Goeree-overflakkee?
Komt me erg bekent voor namelijk
|
||||
|
||||
jaaa komt wel een heel eind daar vandaan, ik heb hem in oude tonge gekocht. Hoe en wat daarvoor weet ik niet veel van
|
||||
|
||||
Mooi project !
zag er goed uit op de a77 |
|
||||
|
||||
Dank je peter
ik dacht al wie is dat met dat golf 1 maar werd snel duidelijk, reed je trouwens zaterdag met de bus rond? zag een T1 langs de van speijk komen
|
||||
|
||||
Oude-tonge ligt op goeree :P
Dan is het hem toch welke ik dacht welke het was Erg nette bak!
|
||||
|
||||
Hahaha dat wist ik niet kom nooit die kant op
Hij valt wel goed op door de kleur en dank je
|
||||
|
||||
Quote:
Tòch interesse in mijn Vento-koplampen en '92-grille?