|
|||
|
|||
Had je vorige week al effe "gespot" bij brezan....
Deze wielen staan super, vond ik onder je civic ook al trouwens... |
|
|||
|
|||
Quote:
Begint het vw-virus al weer een beetje te jeuken, Bart !? |
|
||||
|
||||
Quote:
NICE! Maar de wielen staan toch mooier onder een witte De wielen staan mooi ver naar binnen, heb je geen problemen met aanlopen? Jan
|
|||
|
|||
Ik vind je wagen dik kerel ik stond voor het stoplicht met me scirocco dat jij n nog 2 maatjes van je de bocht om kwam rode jette en een witte en jij voor op
we staken de handen nog ff op top wagen om te zien !! |
|
||||
|
||||
Quote:
haha in 't echt zijn de kleuren toch anders..ff donkerder. ik had ehm lager staan maar toen liep hij voor wel aan..nu ging 't wel, maar heb niks veranderd voor+achter niet als ik dat beetje ga omrollen kan hij nog lager maar kan nu netaan me buurt in dus lager gaat helaas niet!
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt, thnx man..toen stond hij nog redelijk hoog zonde dat je wieltjes verkocht zijn van jou jetta die je van me broer had..waren coole wieltjes!wat komt er nu onder trug?
|
||||
|
||||
Quote:
hey, thnx man..joues zag er ook netjes uit(voorwat ik kon zien ) was inderdaad een rooie jetta en een witte vento.. gingen ff de auto's wassen
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, ach je wilt wel weer eens wat anders he... Er liggen weer oude wieltjes van je broer klaar maar die komen waarschijnlijk onder een witte golf 2: |
|
||||
|
||||
^^niceee, zijn wel dikke wieltjes!! me broer heb alle dikke wielen gehad..alleen nog nooit opgeknapt/gemonteerd haha
|
|||
|
|||
Quote:
Nee klopt helemaal hahaha. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
net even een VOTEX middeconsole opgehaald!
super netjes console zonder gaten en/of krassen, alleen heb ik niet de meterhouders/elec raam schakelaars houders erbij of andere dingen die er in passen.. maar wil in de onderste uitsparing me radio doen en die uitsparing erboven wil ik uit een saab of een taurus/taunus van die cup&coin holders in maken(wat ik hier heb gelezen)..dus wie nog een setje heeft of weet stuur me pb'tje!
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 16-07-2009 at 11:51. |
|
|||
|
|||
Is het nog gelukt met dat anti diefstal plaatje ??
|