|
|||
|
|||
Quote:
Nog steeds??? Verveelt dat op het laatst niet een beetje |
|
||||
|
||||
Quote:
Met die 500km per jaar die ik rij.....is het iedere keer weer wennen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Om de 2 jaar dus lader reviseren |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke sensoren bedoel je. Als je die voor de abs bedoelt, ik dacht dat op de Polo 6N trommels icm met ABS geleverd is.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt, maar ik heb voor de schijven oplossing gekozen. Niet voor ABS. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas. Had zelf een foutje gemaakt met mijn nieuwe lader. Dus om de 400km, huis-Lochem-huis. 2 x tank benzine 1x 3L olie. |
|
|||
|
|||
Quote:
Oeps |
|
||||
|
||||
Dit is een oude bekende G60 uit de scene. Ik heb dit persoonlijk altijd al een dikke auto gevonden. Jammer dat die uitlaat altijd die bumper zo deed verkleuren.
|
|||
|
|||
Lijkt me idd de oude auto van Jarno, Andre, was een zeer mooie, snelle en aparte auto(hopelijk nog steeds zo)..
12.000 is een beetje veel, maar er zit zeker een flinke bak geld in die auto(niet door de huidige eigenaar erin gepompt dus)... |
|
|||
|
|||
Heeft deze toen niet in elkaar gezeten vlak nadat de eigenaar hem had gekocht????
|
|
||||
|
||||
Mooie bak
|
|||
|
|||
Ik vraag me af als de prijs bv €4500 was of er dan ook zoveel commentaar zou zijn geweest?
Smaken verschillen nou eenmaal....gelukkig maar. Op een bepaald moment gaat het er om of er iets voor hebt of niet. Begin zelf maar eens een auto te restaureren en de motor te bewerken...loopt al gauw uit de klauwen. |
|
||||
|
||||
Ik zeg: Hele nette wagen op die bumpers na !!! Maar zeker geen 11500 waard i.m.o.
|
|||
|
|||
ja, je weet pas wat iets kost als je wat bouwd en als je zoiets degelijk op bouwd zit je zomaar aan 20.000 ga alles maar is tellen maar je haald nooit je kosten eruit tenminste ik niet !
tis net wat de gek ervoor geeft |
|
|||
|
|||
Quote:
klopt hellemaal
|
||||
|
||||
Quote:
Ook mee eens |
|
||||
|
||||
maar een G60 in een golf 1 (cabrio) hoeft niet perse heel duur te zijn:
http://auto.marktplaats.nl/volkswag...1990-zwart.html
|
||||
|
||||
Quote:
PL-motor? Je bedoelt zeker PG.
|
||||
|
||||
haha, is niet mijn auto hoor, zie nu dat hij verkocht word door ene Arjan haha
|
||||
|
||||
Deze auto heeft altijd in Markelo gestaan bij de vw dealer daarzo. Kan zo even niet op de naam komen, maar is van een verkoper geweest bij deze dealer te markelo! Vaak rondjes gelopen om deze auto en is ook niet helemaal mijn smaak maar op deze auto is toen de tijd absoluut niks bespaard! Hoorde het zonet hierboven ook al wel, alleen die versnellingsbak kan je al heel wat leuks voor kopen !
|