|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop van je 1!
Was dus niet de bedoeling om je topic te vervuilen Mocht je nog n DX willen laat je t maar weten... Gr Pim |
|
||||
|
||||
Klopt inderdaad dat Golf 1 GTI's steeds duurder worden,een normale Golf 1 is allang niet meer de oud ijzer prijs waard.
En wat is nou 3-4000 euro tegenwoordig?Als dat het soort auto is waar je helemaal opgewonden van raakt...vind ik het echt niet veel geld. Ik kocht mijn 75er voor minder...maar zit dan ook echt veel werk aan.Als die klaar is,zou ik die niet eens onder de 10.000 euro weg doen...is natuurlijk een behoorlijk bedrag,maar dat is zo'n auto dan echt waard voor mij.Hoe ouder een auto,hoe moeilijker te vervangen. En over die GTI...de meeste zijn met de jaren verbouwd en verkloot...ik ben daar ook zeker schuldig aan geweest ...foute kleuren erop,16V...G60 enz erin...door dat soort veranderingen jaren lang,zijn op dit punt de origineel gebleven auto's hun geld zeker waard.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Mijn bedoeling is om hem geheel origineel te houden, nou ja, op de schroefset en een paar Porsche Gullideckels na dan
|
|
||||
|
||||
Zoek je een gebruikte of een nwe/ gereviseerde DX?
|
||||
|
||||
ligt eraan wat het verschilt in prijs, wat heb je in de angebot?
|